pátek 23. března 2018

Vzhůru do člunu

Navigace: Jeanettin herní report

I když mám pocit, že ty Benátky už tak dobře znám, vždycky mě něco překvapí. Člověk i po těch letech občas prostě... šlápne vedle, nebo zapomene použít lékárničku.

Při hraní TR2 mě občas přepadá vlna nostalgie. Uvědomím si, o kolik jsem zestárla od té doby, co jsem prosila starý počítač s Win 98, aby Laru vůbec rozjel a dnes se spíš strachy třesu z toho, že až bude nějaká dobrá duše přestávat vydávat patche na nové systémy, budu moci říct své milované Xianské dýce pápá.

Když vám táhne na 27 (proboha! To už??) a zjistíte, že plných 22 let z toho bylo proložených Larou Croft, některé méně, některé více a některé vůbec, přesto se Lařin stín vždycky mihnul v každém tom roce, už z toho ani nechcete vyrůst a stane se to tak nějak součástí vašeho života.

Ale i tak je možné i po sto padesáté udělat krůček špatně a Lara se zřítí a vzpomínat na to, jak jste s mladším bráškou prozkoumávali tehdy dokonalé prostředí a střídali se u klávesnice, kdo cestu dál najde dřív...

1 komentář:

  1. Skvělé! Benátky mám moc ráda, hlavně ty první dva levely. Opera House na mě byl asi moc složitý nebo nevím :D Chválím screenshotky, jsou moc povedené, hlavně Lařiny skoky do vody. Až jsem dostala chuť si tento díl zahrát.

    OdpovědětVymazat