sobota 17. března 2018

Vítejte v džungli!

Navigace: Co je nového na blogu?

Lařina encyklopedie dostala nový kabát (konečně taky, po tom tři čtvrtě roce). Tentokrát jarní, inspirovaný první misí TR 3, odehrávající se v Indii. Ten předchozí byl myslím povedenější, ale víc ze mě opravdu nevymáčknete... Takže doufám, že se vám bude líbit a pokud ne, že si na něj zvyknete.

Jinak bych vás ráda informovala o změně týkající se organizace blogu - jak jste si možná už mohli všimnout, rubriky TOMB RAIDER a Tomb Raider 10 zmizely. Důvod jsem k tomu měla naprosto jednoduchý a jednoznačný: ty hry jsem nikdy nehrála, nikdy jsem je tudíž ani nemohla dohrát a nemůžu o nich psát. Hrát je ani nehodlám. Ačkoliv jsem ráda, kam se Lara vyvinula a přeju jí úspěch a evoluci, já si na tu "novou" pořád nějak nezvykla. Tomb Raider pro mě začíná rokem 1996 a končí v roce 2008, kdy Lara objevila podsvětí a sídlo jí shořelo ve strhujícím Underworldu.

Samozřejmě se tu čas od času nějaká ta novinka samozřejmě může objevit. Ale co mě uklidňuje víc, je fakt, že TR je tak kultovní záležitostí, že vždycky bude o těch klasických co psát (a například ohledně rozcestníků a goldů má Jeanette i po dvaceti dvou letech existence hry co přidávat).

Doufám, že mě nezavrhnete. Berte tento blog jako detailní rozebrání jednotlivých dílů, soupis postav, které se tam objevily a magazín zajímavostí a historie, které nás v těchto dílech potkaly. Fanoušků starých dílů je v dnešní době velké množství a já jsem ráda, že i oni pořád něco tvoří a já je můžu obdivovat.
Vaše Jeanette

1 komentář:

  1. Design je opravdu kouzelný. Vážně se mi líbí a je z něj dokonce i cítit takový jarní nádech.

    OdpovědětVymazat