neděle 25. března 2018

A pořád nekončíme.

Navigace: Co je nového u Jeanette?

Myslím, že je za mnou pořádný kus práce, ale minimálně na jedno odpoledne ještě práci mám. S Larou to šlo dobře, ale myšky jsem trošku podcenila a ta hotová byla těžší, než jsem si myslela. Ještě mě čeká jedna myška, podstavec a konečné práce jako dobarvování a upravování...

Kdyby mě ten pitomý čas neokradl o tu hodinu :) Teď už to vidím leda na sprchu a knihu, která mě nejspíš plácne přes obličej, až mi na něj spadne, protože u ní usnu...
Dobrou noc!

2 komentáře:

  1. máš můj obdiv, já mam pořad rozdělanou jednu z Legend :D myslim, ....uz je to asi tak 5 let :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho si nic nedělej, tu já taky měla rozdělanou asi čtrnáct dní :D navíc ty modely Lary z TR Legend a Underworld mi připadají takové divné. Vůbec se to Laře nepodobá :D

      Vymazat