úterý 22. srpna 2017

Unfinished Bussiness: Suma Sumárum

Vyzbrojení dvojicí devítek se stopkami a slunečními brýlemi v batohu. Na dobrodružství počínající dvěma krokodýly, čtyřmi kočkami a končící několika agresivními mutanty. Všechny tyto počty na vás vyskočí najednou.

Smrt Lary díky tomu, že by ji zabil nepřítel, jsem již dlouho neviděla. Ale při hraní UB jsem si tu animaci vryla do paměti asi dvacetkrát. Není to vůbec jednoduché a navíc jsem zjistila, že můj grif skok-esc-lékárnička-ctrl už není dostatečně rychlý na to, aby Laru udržel naživu. Většinou, když už jsem ji chtěla uzdravit, válela se bezmocně na zemi.

Mezi nepřátele se ale dají považovat i různé nástrahy ve stylu chybějící podlahy skýtající lávu nebo bodáky, časované spouště na dveře či obrovské koule rojící se kdoví odkud. Bazény, ze kterých se deset minut nemůžete vymotat, Lara taky párkrát nepřežila.

Pocit jako bych zdolala Mount Everest. Nicméně mi už nic nebrání pustit se do mého oblíbeného, úžasného, úchvatného... TR2 :)

Jeden špatný krok, a je po všem.
 Tahle kočička si nechtěla moc hrát.
Tahle taky ne.
 Díra plná krokodýlů.
 Není nad to odtáhnout si mrtvou Laru do kočičího doupěte a nakrmit hladová koťata.
 Dobře, naplácal jsi mi.
 Ani plíce Lary Croft nejsou bezedné.
 "Co se to tady válí?"
 Tak ta šla skrz.
 Obdivovat krásu egyptských hieroglyfů není radno obdivovat pod vodou.
 Proč jen museli mít tak vysoké stropy?
 Lara zase měla nějaký krátký skok.
 A tady spadla do špatné díry.
 Ty koule jsou horší než mumie.
 Ještě, že konec je v dohlednu.
 Nemohly byste přijít po jedné??

Žádné komentáře:

Okomentovat