sobota 5. srpna 2017

Egypt: Scion vykoupený krví, slzami a hlavně potem

Navigace: Jeanettin herní report

Egypt je neskutečně těžký. Ale zároveň taky neskutečně zábavný a neskutečně okouzlující. Je to třetí lokace, kterou navštívíme v Tomb Raider 1, zároveň třetí místo, kde se nachází jedna z částí pradávného artefaktu Scion.

Hned na začátku nás čeká velice zajímavé seznámení s atlanťanskými mutanty, kteří dostali za úkol cestu ke Scionu chránit a střežit, aby se nedostal do nepovolených rukou. Nejdřív jsem jim chtěla vysvětlit, že si jdu artefakt ukradnout jenom proto, aby nedošlo ke zkáze světa, protože se jedna namyšlená blondýna rozhodla, že mu bude velet. Ale nedali si říct. Snažili se mě rozsápat, sníst, zašlápnout a rozcupovat. A vůbec nejlepší byli ty chvíle, kdy jich na Laru vyskočilo víc najednou. Kdyby třeba jenom dva. Ale oni byli kolikrát i tři nebo čtyři.

Ale oproti nastávající lokaci byla tohle pořád pohádka. Musím podotknout, že Egypt je snad nejpovedeněji provedenou lokací z TR1. Atmosféra přes obrazovku přímo pálí, strach dýchá z tajuplných kobek, je skoro vidět pot, který teče archeoložce úplně všude, jak si musí dávat pozor, aby nešlápla špatně. S počtem levelů stoupá obtížnost a prostředí je víc než zrádné.

Nakonec se nám to ale povedlo zvládnout, dokonce s humorem a akrobatickou výstavou.
Budeme se těšit při dalším reportu z Atlantidy!

Uf. Tak jdem na to.
 Že já musím taky všude lézt s těmi pistolemi.
 A! Dobrý den!
 Já věděla, že jednou někde zapustím kořeny.
 Není nad pořádné posilování s tunovým kvádrem.
 Hlavně, aby ty klouzačky měly vždycky nějaký konec.
 Hieroglyfy na této podlaze jsou vskutku ohromující a zajímavé.
 Není občas na škodu se nutné akrobacii vyhnout... Čtyři na jednu? To si opravdu myslíte, že jsem tak šílená a vlezu tam...?
 Na mě útoky zezadu neplatí.
 Ale no prosímtě! To jsem tě tak nažhavila?
 Přece není slušné dívat se dámě do výstřihu s otevřenou pusou!
 Samotný vrcholek obelisku. Při svém pátém skákání na něj už byl mou noční můrou.
 Hádanku se skluzavkou jsem řešila půl hodiny.
 Jejda, tady to ale klouže.
 Jak se mám proboha ještě ohnout, abych ti dokázala, že mi neutečeš...?!
 Zdánlivá chvilka klidu.
 Baf!
 Hlavně se trefit do bazénu.
 I ve výšce dvou kilometrů nad zemí se najde čas pro eleganci.
 Tady se divokým gymnastickým kouskům nevyhnu.
 Já včelky, ty dělové koule. Hlavně, že je to vyrovnaný souboj.
 Hurá vyřešit hádanku dvou obrovských bohů.
 Jéžiš, to je kopec.
 Tři na mě? Jenom?
 To se dělá takhle blbě stát v kameře?
 Okrást dámu o její pistole? To nikdy nedělejte. Ona si pro ně vždycky dojde.
 I kdyby to obnášelo zahodit motorku do moře.
 A doufat, že při skákání do vaší lodi si jí nevšimnete.
 Odpočinek je namístě.

3 komentáře:

  1. Schválím info, screenshoty a opět vtipné a výstižné komentáře. Abych se pochlubila, nedávno mi dorazil originální Tomb Raider 1 a také Tomb Raider: Chronicles, takže to bude poprvé, co si Chronicles zahraju. Už se těším ^_^

    OdpovědětVymazat