čtvrtek 13. července 2017

Září 2016: Která z Lařiných vlastností je vám nejbližší?

Navigace: Vyhodnocení anket

Anketa pro září byla ukončena asi tak před třičtvrtě rokem. Sama sebe se děsím, že jsem od té doby nepřidala žádný článek. Začněme tedy uzavřením starých anket a rubrik a otevřením nových.
Každý z nás, komu je Lara přeci jen něčím víc než postavičkou pobíhající po obrazovce počítače, si jistě oblíbil nějakou její vlastnost. Její osobnost se vyvíjela a rozvíjela a dnes už o ní můžeme říct, že má celou řadu charakteristických vlastností. Ať už jsou to povahové vlastnosti, vzdělání nebo fyzická zdatnost.

Lara je odvážná, vzdělaná a sebevědomá dobrodružka, které její životní postoj závidí nejedna ženská (možná i chlap). Anketa dokazuje, že velkou roli ve hře hraje i prostředí a okolnosti, za jakých se herní příběh odehrává. Láska k historii a záhadám totiž zvítězila na plné čáře. Je to poměrně logické, protože koho historie nezajímá, těžko bude proskakovat zhroucenými antickými chrámy po stopách tajemného artefaktu nebo magického předmětu.
Červenec 2017 odhalí, který Tomb Raider považují čtenáři Lařiny encyklopedie za nejstrašidelnější. Osobně byl pro mě jako malou velmi děsivý level Labyrinth v TR Chronicles. Ale takové londýnské metro v TR 3 taky hýří děsivou atmosférou, nemluvě o studeném Tibetu v TR2...

Který Tomb Raider hrajete s mrazem na zádech?

2 komentáře:

  1. Konečně jsi zase zpět! :) Tvůj návrat mi neuvěřitelně rozzářil den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že už to nikoho nepřekvapí, ani nevytrhne, že jsem zase zpět. Ale jak říkám, bez toho to prostě nejsem já :)

      Vymazat