pátek 21. července 2017

Není to vůbec legrace

Navigace: Co je nového u Jeanette?

Papercraft se pomalu, ale jistě chýlí ke konci. Dnes už mě jen čeká závěrečná fáze dobarvování modelu a nějak donutit Laru, aby držela na podstavci a pomohla tak tvořit úchvatné dioráma. Konečná fáze ale obnášela hned jeden velký problém - model je dvakrát tak velký, než jak by měl být, takže obyčejná špejle model Lary na podstavci neudrží. Trvalo mi dva dny, než jsem přišla na to, co jí vlastně musím zapíchnout do zadní části těla, aby to vypadalo dobře a zároveň mi z podstavce nepadala. Nakonec jsem se rozhodla pro tlusté brčko.

Takhle vypadal model v úterý odpoledne. Do večera se mi ještě podařilo poskládat podstavec a polovinu Lary dobarvit na slepech.
Dnešní práce bude spočívat v druhé fázi dobarvení modelu a připíchnutí Lary na podstavec. Držte mi palce :)

2 komentáře:

  1. No páni, vypadá nádherně! To já bych na to nejspíš neměla nervy :D Každopádně, držím palce, ať se práce vydaří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vydařila se, už jdu zveřejňovat hotový výrobek :)

    OdpovědětVymazat