středa 20. července 2016

Vaše encyklopedie

Navigace: Ostatní články týkající se blogu, Lařina encyklopedie a vy

Často se mi stává, že návštěvníci přijdou na můj blog a v komentáři mi zanechají dobrý tip nebo námět na nějaký článek. Také občas natrefí na nějaký zajímavý obrázek nebo doporučí nějaký povedený amatérský level. Já si všechno nadšeně přečtu a stejně nadšeně slíbím, že se tím budu zabývat a že se tu článek brzy objeví.

Jenže. Nápadů od vás je hromada a když se k němu hned nedostanu, většinou na něj ještě pár dní myslím. Ale když se k němu ani během těch pár dní nedostanu, stane se prostě, že se mi ty vaše nápady z hlavy jednoduše vykouří. Proto bych ráda založila tuto sekci, kde mi můžete psát náměty na články, které byste tu chtěli, zajímavé odkazy nebo připomenout jeden z mých projektů, které mám rozdělané a vy jste tu už dlouho nenašli pokračování.
Chtěla bych vám blog co nejvíce přizpůsobit. Vy sami víte, co vás nejvíc zajímá, který Tomb Raider vás zajímá, s čím potřebujete poradit, nebo co si chcete přečíst. Mám také rozdělaných spoustu projektů (najdete je v sekci chystané projekty) a vy sami určitě víte, který byste tu chtěli najít jako první.

Máte nápad na článek, který byste tu v dohledné době chtěli najít? Pokud se to jen trošku týká Tomb Raider a bude to v mých silách, pokusím se vám vyhovět. Ne, že bych na články neměla nápady. Spíš naopak. Mám jich tolik, že nevím, kterým začít a většinou jsou to delší články, které leží v rubrice rozepsané a postupně se tvoří.

Svoje náměty mi můžete také posílat na můj e-mail ZanetaM76@centrum.cz. Tam vám zaručím, že se nápady neztratí, protože si je zakládám do zvláštní složky. Ale když se postupně objevují pod články nebo ve vzkazníku, je složité je dohledat a snadno se na ně zapomene. Vzkazník uchovává jen určitý počet záznamů a komentáře pod články upadávají v návalu nových článků. Proto bude nejlepší, když všechny vaše náměty budou v komentářích pod tímto jedním článkem.

Zároveň vám moc děkuji, že se zapojujete a svoje nápady mi svěřujete. A protože chci, aby vám Lařina encyklopedie byla co nejvíc ku prospěchu a navštěvovali jste ji rádi, dám přednost věcem a tématům, které vás zajímají nejvíc.

Žádné komentáře:

Okomentovat