pátek 3. června 2016

Level 16: Létající ostrovy nebo mutanti v Antarktidě jsou přece úplně normální logický jev.

Trošku jsem musela překonávat dvě věci, když jsem se chystala na level číslo šestnáct. Tou první bylo to, že vzrůstající obtížnost a blížící se finiše Tomb Raiderů drancovaly mé nervy. A ta druhá byla také dost podstatná. Bylo jednoduché projít létající ostrůvky v TR2, protože tento level znám takřka zpaměti (ale i tak se mi podařilo občas špatně šlápnout nebo spadnout vedle). Ale nejhorší pro mě bylo donutit se (doslovat dokopat se) zapnout ten zákeřný level RX - Tech Mines. Dost špatně totiž zvládám kombinaci zmrzlé lokace, takřka nepatrné cesty kupředu protože bílá ulička v bílé hoře opravdu není vidět, a přestřelky se strašidelnými mutanty.

Zelená je dobrá. Asi tak bych nazvala hraní Floating Islands v TR. Všechny těžce vydřené a ušetřené náboje do granátometu tady najdou své uplatnění. Líbí se mi mít situaci pod kontrolou, dívat se na strážce, jak si pomalu letí vzduchem, nasolit do nich granátů, co jen se do nich vejde a sledovat, jak se mi rozprsknou přímo u obličeje. Docela hezký zážitek (docela se těším, až tenhle level budu nahrávat). Vidina konce hry je blízko a když jsem na laně projela bránou do levelu Dragon's Lair, vzrušení se vyšplhalo skoro do vrcholného stavu. Ale ne, Jeanette, souboj s čínským drakem si prostě musíš nechat na příště. Stejně tě zase minimálně třikrát podpálí a budeš zase nadávat jako divá...

Při bádání tajemnou základnou v RX-Tech Mines jsem měla chuť zvolat: "Doktore Willarde, nemohli bychom se už pustit do toho finálního souboje? Už toho mám dost! Ruce i nohy mně mrznou!" Přiznám se, že toho hraní TR3 mám skutečně už docela dost. Po tom strašidelném Londýně, jedovatém Pacifiku a horké Nevadě přišla mrazivá Antarktida, kde hráč skutečně pořádně ozkouší své hráčské dovednosti. A to byl právě ten level, kvůli kterému jsem se nemohla dokopat dohrát level číslo šestnáct. Nakonec se nám to s Larou ale úspěšně vydařilo (nenašly jsme teda všechny secrety - snad příště, ale to bude až za hoooodně dlouhé později) a Lost City of Tinnos na nás nadšeně čeká. Já teda zase tak nadšená nejsem. Přiznám se, že Antarktida patří k mým nejméně oblíbeným misím v celém Tomb Raider (a teď si vem milá Jeanette nějakou plachtu, protože za tohle tě čtenáři ukamenují).

Naopak bloudění chrámy Isis a Strahovskou pevností dopadlo vcelku dobře. Na Strahově to znám docela dobře a v TR4 jsou hádanky pořád na stejné úrovni, takže nebylo složité přijít na to, co v tomto levelu dělat. A TR4 vás svojí interaktivitou a živým prostředím naprosto pohltí. Navíc tu není na několika místech skoro k rozeznání, kde určitá oblast končí a kde bych s hraním měla přestat, abych nehrála další level, takže jsem to možná malinko přešvihla. Nějak jsem se do toho zabrala.

Hraní všech TR level po levelu způsobuje, že nadpřirozeno z TR se mi nepatrně podsouvá do hlavy a mně tak zelené létající ostrůvky nebo mutanti v Antarktidě nepřipadají jako nic neobyvklého, ale že je to naopak úplně normální. Až budu v Číně, schválně se podívám, jestli se tam ta lokace nachází a pokud se vydám na dovolenou v Antarktidě, dám si sakra bacha na zmutované techniky. No a až půjdu okolo Strahova, vidím, že není zas tak moc zabezpečený. Vlezu tam a podívám se po masožravých kytkách v Biodome. Možná se potkám i s Kurtisem a to bych si fakt užila.

Myslím, že hraní následujícího levelu bude dost zajímavé. Nejvíc se těším na dračí doupě.

 Tomb Raider: Starring Lara Croft
 Tomb Raider: Adventures of Lara Croft
 Tomb Raider: The Last Revelation
 Tomb Raider: The Angel of Darkness
______________________________

Vzhledem k tomu, že právě probíhají trochu organizační změny, protože přecházím s hraním na nový počítač, neměla jsem možnost udělat všechny screenshoty a ne všechny tak pocházejí z mé vlastní tvorby. Nechtěla jsem ale narušit průběh této rubriky, proto mi to doufám prominete.

Navigace: Jeanettin herní report

2 komentáře:

  1. Já jsem ráda, že ostrůvky už mám za sebou. :D Snad mi v budoucnu půjde spustit TR3. :-) Koukám, je s dvojkou a trojkou jsi už u konce, tak přeji hodně štěstí ve finálních levelech :D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dobrá připomínka. Tam bude štěstí potřeba :D

      Vymazat