pondělí 11. dubna 2016

Výlet Lary Croft na pláž

Opravdu mi věřte, že trvalo strašně moc dlouhou dobu, než jsem se rozhodla toto video opět zveřejnit. Naposledy jsem ho zveřejnila na svém starém blogu zandalara.blog.cz. Je staré sedm let. Byly to zajímavé časy. Já jsem byla královna papercraftu a můj brácha se zabýval stříháním filmů. Nejvíc ho bavilo dělat vteřinové záběry s panáčky, pak to dát dohromady a sestříhat, a následně jsme to dabovali...

Dětství byla krásná doba. Krásné období mého života. Je to čistý amatérismus a legrace. Taky máte občas pocit, že jste v mládí dost blbli? Tak jako já určitě ne.

Nehledejte v tom vůbec nic víc, než jen čirou legraci. Moře vytvořené z modrých desek, bugina s dusíkem a Lara, co vykopne z pláže druhou Laru.


______________________________

Zpět k rozcestníku Jeanette tvoří

Navigace: Jeanette tvoří... Nezařaditelné

Žádné komentáře:

Okomentovat