středa 20. dubna 2016

Tomb Raider Anniversary 2 (Nicobass) - nové video

Jsou to zhruba čtyři týdny, co komunitu Tomb Raider obletěl jistý příspěvek na oficiálním fóru. Fanoušek, který si říká Nicobass, tam předvádí svůj nový projekt. Jedná se o remake Tomb Raider 2. Ovšem na rozdíl od jiných amatérských levelů, Nicobass vytváří svůj vlastní engine a vlastní programátorský systém. Jeho hra hodně připomíná původní Anniversary, který před deseti lety vytvořilo studio Crystal Dynamics. Mezi hráči TR se zpráva rychle rozšířila, protože tato práce vypadá velice kvalitně a skutečně skoro až profesionálně.

Jméno Nicobass není v TR komunitě vůbec nové. Již před více než deseti lety jsme o něm mohli slyšet jako o vynikajícím tvůrci renderů právě s tematikou klasických TR a již na nich bylo znát, že práci s počítačovými modely zvládá bravurně. Jeho fanarty byly na světě význačné ještě před tím, než se internet začal hemžit tvorbami z XNA Lara, které zvládl v podstatě každý laik. Nicobass se tentokrát pustil do skutečně zajímavého projektu.

Někteří fanoušci vyřkli obavy, zda Square Enix vývoj této hry nezatrhne, protože to bude považovat za znevážení značky Tomb Raider. Zatím se ale nic takového nestalo a Nicobass směle pokračuje dál. Zhruba před týdnem zveřejnil další video, které ukazuje některé Lařiny pohyby a napovídá o vizáži celého enginu.


Pokud vás projekt zaujal, můžete sledovat téma na oficiálním TR fóru nebo Nicobassův oficiální kanál na YouTube.

Pokud se mi podaří zaznamenat nějaké novinky o projektu, budu vás o tom informovat. Samotnou mě projekt velice zaujal a působí na mě mimořádně pozitivně. Ačkoliv nejsem příliš velký fanda remaků, tahle práce vypadá skutečně propracovaně a zajímavě. Doufám, že jednou budeme mít možnost zkusit si alespoň jeden level.
________________________

Navigace: Novinky ze světa TR, Preview amatérských levelů

2 komentáře:

  1. Když jsem si začal na netu vyhledávat nějaké fanarty s motivem Lary, ty od Nicobasse se mi vždycky líbily bezkonkurenčně nejvíc. A jestli toto dělá doma takříkajíc na koleně, tak je to skutečně frajer, tahle Lara se mi líbí snad ještě víc než ta z Anniversary (jasné- brýle 8-), navíc jak se zhoupne a odrazí, tak udělá s nohama takovej grif, kterej v TRA tuším nedělá- hezké :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že je to fakt frajer. Ano, taky jsem si všimla, Lařin vzhled i její pohyby jsou trošku uzpůsobené. Osobně beru jako příjemnou změnu to, že to není taková vychrtlina a taky se mi líbí ten její cop s gumičkou až u hlavy. Je vidět, že se nechal Anniversary jen inspirovat a skutečně to udělal hodně podle sebe. Jsem zvědavá, jestli u toho vydrží a moc ráda bych si zahrála alespoň ten první level.

      Vymazat