středa 6. dubna 2016

Seznamte se s T-Rexem a jeho manželkou

Během svého hraní TR mám vždy v plánu udělat dvě verze videa - akorát jsem vám to minule poněkud zapomněla říct. Jednu verzi jako čistý gameplay a druhou s mým komentářem. Samozřejmě ne každý musí mít na můj hlas zrovna náladu, z toho důvodu jsou videa dvě. Druhou verzi levelu The Great Wall jsem přidala až teď. Měla jsem totiž malé problémy s tím, ve kterém programu vůbec video upravit, aby výsledek za něco stál. Odteď ale budou videa vždy v článku publikovaná dvě. Od dalšího levelu začneme s oběma verzemi gameplaye.

Předem se omlouvám, pokud se vám nebude zdát kvalita. Je to první kousek a pevně doufám, že to časem bude lepší.

Takže pokud vás zajímá, co můžu říct k levelu The Great Wall, ještě jednou si ho můžete pustit tady.
________________________

Navigace: Co je nového na blogu?

2 komentáře:

  1. Super gameplay ;-) To doupě T-Rexů (no vida, až dneska jsem se dozvěděl, že je to manželský pár :-) jsem taky objevil až po několikerém hraní.
    Ten první level jsi teda slušně proběhla (hlavně tu část, kde jde jedna past za druhou- adrenalin to dokáže zvednout, i když to člověk hraje už podvacáté, což? :-), jsi dobrá ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nojo, když to hraješ po dvacáté, tak už se to naučíš :D Tak doufám, že si rád shlédneš i následující videa.

      Vymazat