úterý 5. dubna 2016

Okouzlena krásou klasiky...

Včera večer jsem trošku řádila. Podařilo se mi totiž konečně sehnat model klasického Croft Manoru do XNA. V předchozích dvou měsících jsem nacházela jen hromadu zpracování Lařina sídla v Cornwallu, ale to ze Surrey ani jedno. Nakonec jsem včera odpoledne byla úspěšná. A taky jsem si pěkně zařádila. Výsledek mého řádění můžete nyní shlédnout také.

Byla to docela makačka, protože otáčet v XNA celým Croft Manorem není na mém počítači úplně nejoptimálnější úkon. Natočit kameru ve správném úhlu tak u každého obrázku bylo pracnější, než modelování samotné Lary.

Všechny obrázky také můžete shlédnout na mém Deviantartu. Vytvořila jsem tam pro ně speciální složku, protože si myslím, že jsem rozhodně neskončila :)
Pro plnou velikost stačí obrázky rozkliknout.
_____________________________

Zpět k rozcestníku Jeanette tvoří

Navigace: Jeanette tvoří... XNA Lara

1 komentář:

  1. Jsou luxusní. :) Težko si vybrat, který se mi líbí nejvíc... asi ty první dva, ale pak se zas zakoukám do těch ostatních... nelze si vybrat. Všechny jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat