sobota 23. dubna 2016

Jak si Lara zapomněla ochranu

My ženy míváme takový problém. Jednou do měsíce se nám stává taková věc. Říká se, že jsme nerudné a protivné a přehnaně přecitlivělé. A máme také co dělat, aby to na nás nebylo vidět. Ačkoliv Lara je světoznámá dobrodružka a odbornice, i jí tyto aspekty jistě pravidelně dostíhají. Dnes jsem našla dokonce důkaz.

Prostě jsem ten článek musela tak nazvat, protože když se mi podařilo zachytit tento grafický bug, jinak to prostě nevypadalo. A co se vůbec stalo? V levelu Venice a Bartoli's Hideout jsou sekvence, kde je nutné skočit pod vodu a plavat. Když Lara plave pod vodou, na hladinu se derou malé bublinky. Jistě jste si toho někdy všimli. Nevím, jak se mi to podařilo, ale místo bublinek se na hladinu začaly nadnášet animace, které mají ukazovat krev, když do někoho střílíme nebo když někdo naopak střílí do Lary. Místo bublinek se z Lary nadnášela nad hladinu krev. A když jí to šlo od úst přes celé tělo až k nohám a nahoru tak to vypadalo - opravdu jsem si v tu chvíli řekla - že si snad zapomněla vzít tampón.
Nejdřív jsem si myslela, že jsem zapomněla odklidit nějakého pána s pistolí, co po mně teď střílí, ale Lařino zdraví bylo celé a nebyla slyšet žádná střelba. Až posléze mi došlo, že vlastně přebývá na animacích krev, a chybí bublinky.
Když jsem pod vodou zapálila světlici - která vydává daleko víc bublinek, když se zapne pod vodu - byla to ještě drastičtější podívaná.
Nevím, jak se mi to povedlo. TR2 je první TR puštěný na mém novém počítači, kde je Win10 oproti starému, kde jsem hru spouštěla na Win7. Nebo je to verzí hry, kterou používám. Těžko říct. Každopádně jsem se s tímhle bugem potkala poprvé za těch snad osmnáct let, co tu hru znám. Dokazuje to jedině fakt, že se vyplatí ji stále hrát. Protože každým hraním nás dokáže opět skvěle překvapit.
_____________________________

Zpět k rozcestníku TR - Chyby ve hře

Navigace: Tomb Raider 2 - Chyby ve hře

2 komentáře:

  1. No teda. Rovněž to vidím poprvé a nikdy by mě nenapadlo, že je něco takového možné :D Působí to i celkem děsivě :D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, můžu ti říct, že jsem se docela zděsila, když z Lary začlo stříkat tolik krve. Na druhou stranu měla ale pořád plné zdraví. To by nedokázal nikdo, s výjimkou Chucka Norrise.

      Vymazat