čtvrtek 25. února 2016

XNA Lara Wallpapery

Další léta staré "poklady", které jsem vytvořila před cca 8 lety a mezitím se poztrácely v rozích mé paměti. Jednalo se převážně o wallpapery, které jsem vytvářela podle nějakých TR obrázků. K některým se mi podařilo dohledat originál, tak jsem ho tam připojila pro srovnání.

Když se na to teď podívám, tak si říkám, jak to vůbec vlastně může být moje. Na druhou stranu, i já nějak musela začínat :) Když člověk tenkrát znal jenom PhotoFiltre, co se dalo dělat. Je to příjemná vzpomínka. Můžete se alespoň pousmát.

_________________________________

Zpět k rozcestníku Jeanette tvoří

Navigace: Jeanette tvoří... XNA Lara

2 komentáře:

  1. Jééé... všechny si moc dobře pamatuju. :) A už tehdy šlo o velmi kvalitní práci... a to platí i dnes! :)
    Páni... mám nehoráznou chuť taky něco utvořit. :D

    OdpovědětVymazat