neděle 19. srpna 2012

Jenom Jeanette, Lara a příroda...

Vítejte v nové rubrice plné zajímavých fotografií, přírody, příběhů a dosud nezveřejněných Lařiných dobrodružství!

Když slunce ven láká, není důvod zůstávat sedět doma a nevyužít toho, navíc už bude pomalu konec srpna, a brzy začne podzim. O tom, že každé roční období má něco do sebe, o tom není sporu. Během každého z nich se dají vytvořit nádherné fotografie...
Proč vlastně tato nová rubrika vznikla? Nuže, tedy... Proč si neudělat výlet společně s Larou? Vzít ji s sebou a zatímco jiní prožívají další dobrodružství a hledají neobjevené, my můžeme tvořit jiná dobrodružství s naší milovanou hrdinkou. Zkrátka a dobře: před cestou na výlet jsem chňapla dvě svoje Lary, můj milovaný mobilní telefon (s ucházejícím fotoaparátem) a pustila se do díla. Nejideálnější je vydat se přímo na místo, do kterého Lara zapadá. Což se mi opravdu povedlo. A z chystaných asi deseti scén jich nakonec vylezlo asi padesát... Na opravdový cosplay prozatím není nálada ani dost materiálu, navíc figurky se snadno schovají a navíc jsou neuvěřitelně fotogenické, jako by do prostředí přímo zapadaly! A jak se záhy ukázalo, vůbec nejfotogeničtější je figurka ze South Pacific Islands... Víc než kdy jindy jsem tady obdivovala její ohebné končetiny!

Pokud máte i vy doma nějakou Laru, můžete se klidně nechat inspirovat. Z výletu si přinesete krásné fotky, strávíte příjemný den (podotýkám, že včerejší den byl profocený úplně celý) a ještě si můžete vytvořit zajímavého koníčka. Ačkoliv nebudu chodit na výlety každý den, ale když už se někam vydám, vezmu Laru s sebou. Aby se nám tady ten figurkový cosplay mohl trochu rozvinout...

Jako by to prostředí bylo stvořeno přírodou přímo pro ni, nemyslíte?
Protože vybírání mezi několika nejlepšími snímky bylo ohromně těžké, nakonec jsem se rozhodla, že je sem dám všechny.
Není to lehký terén. V TR3 ovšem už naštěstí opičí pohyb zvládneme.
Hm... S rukou na pistoli mívám vždy pocit nějakého hrozícího nebezpečí...
JEANETTE! Tak to ty mě tady sleduješ s foťákem??
Máš skutečně štěstí, že není nabitá.
No není to nádhera? Doposud člověkem nedotčený skvost...
Snad to tak ještě dlouho zůstane.
Lara do džungle jednoduše patří.
Tady jsou!
Opovaž se mi je vzít!
Král Artuš byl... Vynalézavý! V jílovém kopci bychom Excalibur nečekali!
Třeba si mě vůbec nevšimne...
Sakra! Všimnul! Co teď? Pistole proti jeho tvrdé kůži stačit nebude...
Dívej, co mám!
Heh?

Kam utíkáš? Zbabělče! Koukej se vrátit!
Mám tě na mušce, milý hledači pokladů...
No jasně! Fakt ohromná sranda!
Tady se nám velmi líbilo. Dnešek se opravdu vydařil!
_________________________

8 komentářů:

  1. Ooooooo Jeanette!!!! To je tolik tolik nádherné! A skvělá myšlenka!!! Bráška doma Laru má, ale tak přemýšlím, zda bych si nějakou nevytvořila a až půjdu ven, tak také nenafotila a hned bych ti to poslala. :-) Úžasná myšlenka, skvělý nápad!!! Strašně moc mě to nadchlo a ohromilo!
    Fotky jsou nádherné! Hrozně se mi líbí, jak se dal krokodýl na útěk, ty hlášky (všechny) nemají chybu!!!!!! Já jsem nadšená!!!!!! Tleskám a volám bravoooooooo bravoooooo!!!!!! Už chci fotit Laru! :-D Výhoda je, že se dá fotit cloročně a kdybych si nějakou (z nějaké panenky) vytvořila, můžu jí podle šatníku, který najdu u tebe, oblékat celoročně. :-D No já jsem úplně nastartovaná! :-DDDDDDDD
    Děkuji za komentář u mě a za odkaz!!!!!!! Nádhera!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tolik nadšení, díky :) Přiznám se, že poprvé jsem z toho nápadu taky byla nadšená a na druhou stranu jsem se děsila, jak to dopadne. Ale docela to vyšlo :) Jak můžeš vidět. Udělat si Laru z nějaké ohebné panenky mě taky napadlo. Bohužel nevím, z jaké, kterou na to koupit. Poradíš mi?

      Mimochodem, jakou Laru má bráška? :) Je zajímavé vzít i papercraft a vyfotit ho v přírodě - ovšem riskuješ jisté materiální škody :)

      Každopádně fotky rozhodně pošli!

      Vymazat
    2. Co se týká panenek, tak nejlepší by byla Tonner panenka, ale ta je celkem hodně drahá, pěkně hnědovlasá. :-)
      Ale jinak si myslím, že i nějaká kloubová barbie by nebyla k zahození, obličej jí smiješ odlakovačem na nehty a můžeš jí namalovat nový - pěkně Lary a klidně můžeš použít tempery. Hodně sběratelek to tak dělá. Některé fixují bezbarvým matným lakem (já lakem na vlasy a také matným). :-)
      Jinak můžeš použít jakoukoliv panenku, ale je nejlepší když je kloubová. Avšak, viděla jsem už hodně panenek, které byly předělány na Laru Croft a nebyly kloubové, nejvíce jsem viděla přemalbu (OOAK) na panenkách My Scene, jenže ty se už moc nevyrábějí, nejlépe je seženeš na Aukru a nebo na mimibazaru (zde se musíš zaregistrovat - je to zdarma ;-) ). No a pak už jí ušít oblečení, ale viděla jsem i přímo na těle malované oblečení a vypadalo to také ohromě (stále mluvím o panenkách :-) ).
      Já jsem jí udělala bráškovi také z My Scene panenky, ale nepřemalovávala jsem jí obličej, jen jsem jí vytvořila oblečení, doladila brýlemi, zbraněmi, batůžkem a botami a byla kompletní. :-)
      Když budu dělat nějakou svojí, tak asi použiji OOAK a klidně jí budu tvořit z maličké panenky Evičky (má asi 12cm), hlavní je se trefit do podoby. ;-) Ale originalita vede!!!! Vytvoříš kus sebe, jak se říká a to je ohromné!!!! :-)
      A jakou má bráška Laru? Tu samou co ty zde na fotkách (v hnědém oblečení)- firma Neca TR: Underworld. :-)

      A ještě mě napadla další panenka na Laru: Steffi Love, ta se dá krásně sehnat v hračkářství a není nikterak cenově nákladná. Jen ty hnědovlásky se těžko shánějí, tak by jsi si jí mohla klidně převlasit. :-)

      Vymazat
    3. Hm... Díky za parádní info! Už jsem se dívala po netu a mám typy :) Každopádně s batůžkem, pouzdry nebo botami mi budeš muset asi pomoci, jak to udělat, jelikož opravdu nevím :) A kde sehnat pistole.

      Jinak, tu kterou jsi vyráběla bráškovi na fotce nemáš? Že bych se nechala inspirovat :) Jinak, že mu gratuluji k Laře od NECY! :)

      Vymazat
    4. Vše jsem ti poslala na mail. ;-)

      Vymazat
    5. Jojo. Díky moc! Jsi moc hodná! :)

      Vymazat
  2. Ty brďo :) Parádní fotky, hlavně ten nápad :) A skvělá kompozice, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Další určitě budou, jenom nevím kdy :)

      Vymazat