pátek 15. června 2012

Vzhůru do ledového Tibetu...

Po dlouhé době opět troška klasiky :) Krom toho mám rozdělaný ještě jeden zajímavý fan art... Já doufám, že se mi povede, alespoň jako obrázek, který jsem kreslila minule. Ten byl ovšem z jiného herního soudku :)

Ale zpět k TR2. Konkrétně pod mořskou hladinu... Včera jsem dokončila vrak lodi Maria Doria a vrhla se vstříc Tibetu. Ach... Byl by to tak nádherný úsek hry... Nebýt těch strašlivých, obrovských opeřenců! Myslím, že své pterofobie se ani náhodou nezbavím... Ptáci s rozpětím křídel dva a půl metru mi k tomu opravdu moc nepomůžou. Ačkoliv jsou jen virtuální :)

Nebudu se opakovat v tom, jak moc mám ráda levely pod mořskou hladinou díky tomu, jak jsou krásně zpracované a díky tomu, že doba 18. století je mi zájmově blízká. Tak, jak se povedlo vyjádřit atmosféru této doby v TR2, tak se to nepovedlo snad nikde... Dobové lustry, dobová opera, dobové ubikace, dobová rez. Všechno jako by na vás dobově mluvilo. Jen je záhadou jedna věc: když je Maria Doria pod vodou takovou dobu, jak tam přežili Bartoliho muži, aby si počíhali na Laru, po takovou dobu bez jídla a vody? Jsou jednoznačným důkazem toho, že mafie má zkrátka opravdu dlouhé prsty... Dosáhnou totiž dokonce i na dno mořské.

A všímáte si, jak jsou levely důmyslně obráceny? Tedy když chodíme po stropě místo po zemi? Jen si všimněte stolů na stropech (vlastně zemích), obrácených lustrů na zdech nebo otočených klíčových zámků... V levelu On Deck je vidět, že loď se na dně mořském zcela rozpůlila. Zatímco trup zůstal ve své pozici, záď se oddělila od celku a otočila se vzhůru nohama... Level On Deck to krásně ukazuje nejenom tím, jak je v něm všechno zákeřné. V TR je třeba všímat si hlavně prostředí a vnímat atmosféru... Sláva pánovi Nealu Boydovi a paní Heather Gibsonové, level designérům TR2!

Nyní vzhůru do Tibetu, se Seraphem v batůžku. Budu muset zatnout zuby v přímém boji s opeřenými monstry (já vím, že ptáčci jsou roztomilí a doopravdy bych jim nebyla schopná ublížit, nicméně můj mozek to nedokáže jinak definovat) a doufat, že Tibet rychle zvládnu... A pak vzhůru do Číny, od níž mě už nic neodpoutá... Ale nepředbíhejme! Nejdřív několik momentek. Tentokrát mírně atleticky zaměřených.

Vydržet stovky mil pod vodou ve stavu bez tíže? Žádný problém!

Dovolíš?

"Eh? Co je to za bláznivou ženskou...?"

Pánové, pokud jste si mě někdy chtěli prohlédnout zblízka, nyní máte jedinečnou příležitost!
_________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat