pátek 15. června 2012

Tomb Raider a já.

Stala se mi taková zvláštní věc. Včerejší den byl plný překvapení. To, že mi ve čtyři odpoledne zavolají, abych šla ještě na rychlo do práce, bylo sice také trochu překvapivé, nicméně jsem částečně počítala s tím, že se to stane. Nepočítala jsem s jinou věcí... Že o mně někdo bude chtít psát!

Nevím, čím to je (údajně pílí, precizností a nadšením), nicméně Lařinu encyklopedii si nesmírně oblíbil Ramirez. Natolik, že mě dokonce nazval TR odborníkem :) Čehož si samozřejmě velmi cením a doufám, že své povinnosti TR odborníka budu i nadále schopná plnit alespoň tak jako doteď. Ale abych se dostala k tomu hlavnímu - vyplnila jsem pro něj krátký dotazník týkající se mě a mého setkání a soužití se hrou Tomb Raider. Pokud vás zajímá Tomb Raider očima Jeanette, určitě se podívejte na blog Ramireze. A protože jsem vyplnila otázky po jeho vzoru, rozhodně si nenechte ujít ani článek o tom, jak hru Tomb Raider vidí on sám. Určitě chvilku pobuďte na krásném blogu, kde je toho spousta ke čtení!

Ramirezovi ještě jednou děkuji, bylo mi ctí věnovat vyplňování čas, bylo příjemné se znovu zamyslet a jsem opravdu poctěna tím, jak o mně smýšlíš, a že mě máš s TR spjatou :) Přiznám se, že já a Lara jsme už skutečně neodlučitelné...
_______________________

Navigace: Co je nového u Jeanette?

2 komentáře:

  1. To já děkuju tobě, že jsi si na mě (resp. na můj dotazník) udělala ve svém jistě nabitém čase chvíli a tak pěkně a zajímavě mi jej vyplnila :-)

    Však neboj, já si na tě v budoucnu zase něco vymyslím :-))

    OdpovědětVymazat