pátek 22. června 2012

Tajemství rodu Abingnonů

Tento komiks vznikl (nebo spíš vzniká) z jednoho jediného důvodu - Tajemství rodu Abignonů je povídka, která vznikla si tak před sedmi lety. To jsem se teprve učila psát. Takže to už vůbec, ale vůbec není čtivé. Nechce se mi to prezentovat formou, jakou ta věc vznikla - totiž písemnou. Rozhodla jsem se o takový "remake" povídky - povýšila jsem ji na komiks. Bude to zajímavější a rozhodně to osloví víc lidí, než povídka na díly, která už skoro ani neoslovuje mě :) Abych pravdu řekla, sama už to moc nechápu. Když jsem povídku psala, příběh AoD jsem ještě zcela neznala a trochu se mi míchaly pojmy s dojmy. Nicméně, pokusím se to udělat tak, aby to pochopitelné bylo.
 Komiks je ve fázi vytváření, není ještě zcela hotový. Kapitoly budou podle toho, jak byly v povídce. Na povídku jsou to sice kapitoly krátké, ale udělat z povídkové kapitoly kapitolu do komiksu, to bude nejspíš docela legrace. Takže nevím, v jakém intervalu budou díly přibývat. Jsem si jistá, že se ke konci dostaneme, i když to možná bude déle trvat.

Navazuje na Angel of Darkness (připomínám, že v době psaní jsem tuto hru neměla zcela odehranou, mohou se vyskytnout některé logické chyby), příběh tedy vznikl v průběhu roku 2006. Možná i ten název je zcela špatně (mám na mysli příjmení rodu). Názvy kapitol jsou také jakoby vybrané zcela bez přemýšlení, že? Ale chtělo se mi to všechno zachovat jako vzpomínku na dobu, kdy jsem ani nevěděla, jak se to píše :)

Tajemství rodu Abignonů

Kapitola I. - Richardovo tajemství
Kapitola II. - Přepadení
Kapitola III. - Odhalení
Kapitola IV. - Znamení
Kapitola V. - Black Magpies
Kapitola VI. - Útěk
Kapitola VII. - Cornwallské panství
Kapitola VIII. - Zpátky do Surrey
________________________________ 

Zpět na rozcestník Jeanette tvoří