pondělí 4. června 2012

Sláva technice!

Sama nemůžu uvěřit tomu, co se mi dnes povedlo. Donutila jsem svůj (úžasný, nepřekonatelný, nenahraditelný, stařičký) počítač, aby mi umožnil zahrát TR Underworld! Neříkám, že je to zrovna můj nejoblíbenější díl, ale je to už tak dávno, co jsem ho hrála, že jsem skoro zapomněla, co v něm je, a tak jsem si řekla, že je na čase oprášit vzpomínky. Jaké bylo mé překvapení, když můj počítač překvapivě po instalaci nehodil tabulku "Error", nýbrž spouštěcí menu hry Tomb Raider: Underworld! Mám radost, protože už můžu v klidu doplňovat rozcestníky k TR Underworld. A mám radost, že si všechny dosavadní Tomb Raidery mohu na svém milovaném PC zahrát, kdykoliv se mi zachce! :) Není to zrovna výborná kvalita. Ale jsem ráda i za to - moje grafická karta značky Intel se skutečně překonala! :)

___________________________

Navigace: Jeanettiny zajímavé screenshoty

Žádné komentáře:

Okomentovat