pondělí 4. června 2012

Ani Underworld není dokonalý.

Ačkoliv se o něm mluvilo v opačném smyslu, hlavně co se týče grafiky. Můj počítač nejen, že spustí všechny dosavadní TR, nicméně jako drak hledá v těchto hrách chyby. Nevím o žádném jiném, na kterém by se vyrojilo tolik grafických bugů v TR... Nicméně k věci.

V první řadě věc trošku známější: Pozor, stát!
Všimli jste si, že Lara často po skončení videosekvencí stojí jako tučňák? Nohy má u sebe, ruce mírně roztažené a líbezně se usmívá. Její výchozí pozice po skončení cutscén je vskutku zajímavá!

A zajímavost číslo dvě? Paličatá tyč! V jednom místě Mexika je chvilka, kdy je nutné ze země sebrat tyč a s její pomocí se skrz sloupy dostat dál. Postupovala jsem stejně - zabila nepřátele, sebrala tyč a vydala se po schodech. Bohužel, na schodech čekaly další nepřátelské duše. Zbývalo jen zahodit tyč a bránit se.
A v tom přišel kritický moment - tyč se doslova postavila na hlavu. Šíleně nelogicky se vzpřímeně zapíchla do schodů, takže nešla ani sebrat, jen tam drze trčela a myslela si, že nade mnou vyhrála. Se svou chladnou hlavou se mi podařilo problém vyřešit následovně: uložila jsem hru (na jiný save) a následně nahrála - tyč už byla na původním místě a tak, jak měla být... Kdyby to tak nebylo, nevím, nevím, jak bych se dostala dál :)
________________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře 

Navigace: Tomb Raider 8 - Chyby ve hře

Žádné komentáře:

Okomentovat