pátek 18. května 2012

TOMB RAIDER v prvním čtvrtletí 2013. Proč?

Odsouvání data vydání hry patřilo u Crystal Dynamics k takřka všedním věcem. Ani TR Anniversary, ani Underworld nevyšly podle skutečně prvně plánovaného původního data vydání. Není to samozřejmě otázka jen Tomb Raider, týká se to mnoha her a mnoha vývojářských týmů. Nicméně tentokrát se zdá, že tvůrci mají skutečně dobré důvody, proč vydání hry oddalují.

Oznámil je sám ředitel studia Crystal Dynamics Darrell Gallagher začátkem týdne na oficiálním komunitním Tomb Raider fóru. Údajně je odklad termínu vydání do prvního čtvrtletí příštího roku důvodem dvou vytyčených cílů, které si tvůrci stanovili: "Když jsme se rozhodli 'restartovat' sérii Tomb Raider tímto dílem, vytyčili jsme si dva cíle, a jejich dosažení je pro nás velice důležité. V první řadě bychom chtěli vytvořit moderní hru s prvky a atmosférou Tomb Raider, která by hráče nadchla a zároveň překvapila. Druhým cílem bylo vytvořit tímto titulem nejlepší hru v naší historii, chceme vytvořit něco, za což budeme hrdí, když toho budeme součástí. Upřímně věřím, že v našich rukách je něco vyjímečného a nemůžeme se dočkat, až se s vámi o to podělíme." Aby to ovšem bylo tak dokonalé, zřejmě tvůrci potřebují mnohem víc času, než původně předpokládali.

"Zabýváme se věcmi, které jsou pro sérii zcela nové a delší čas na vývoj nám umožní zcela doladit hru tak, jak si ji zasloužíte," říká Gallager. "Věříme, že je to správná volba a já se vám zaručuji, že to čekání bude stát za to. Hra už teď vypadá úžasně a nemůžu se dočkat, až vám ji za několik týdnů na E3 představíme." Z toho vyplývá naděje na vidinu dalších informací, screenshotů a možná nějakého toho gameplaye. "Vytvořit hru s nejvyšší kvalitou je pro nás momentálně největší prioritou. Proto jsme se rozhodli přesunout datum vydání z podzimu 2012 na první čtvrtletí roku 2013."

Nová hra s Larou má představit mladičkou, nezkušenou, čerstvě vystudovanou archeoložku, která ztroskotá na ostrově a bude muset využít veškeré své dovednosti i předměty, které najde cestou, aby se probojovala dál a přežila, což bude jejím hlavním cílem. Zavání to ještě větším využitím prvků adventury a logické hry, tvůrci ale slibovali, že nebudeme ošizeni ani o oblíbené akční chvilky a Lařiny vynikající gymnastické schopnosti. Vyšel také nový screenshot s Larou na stromě a postavou visící z jiného stromu - zřejmě jakýsi mrtvý zbloudilec. Možná tak Lara přijde ke svému luku, který bude moci vzápětí používat k obraně.

Tentokrát se tvůrci vrhli do opravdu velkého a zodpovědného projektu - nechtějí miliony fanoušků zklamat. Pokud jim k tomu postačí několik dalších měsíců vývoje hry, mile rádi jim je ještě věnujeme.
________________________

Zpět na Archiv novinek

Navigace: TOMB RAIDER - Archiv novinek

Žádné komentáře:

Okomentovat