středa 23. května 2012

Ne, Jeanette nezmizela

Nebojte se, ačkoliv se tady dva dny již nic neobjevilo, není to proto, že by mě to přestalo bavit nebo že by nebylo o čem psát. Akorát mám v tuto chvíli trošku náročnější pracovní týden. Pevně doufám, že všechno dobře zvládnu a o víkendu se vám budu moci zase plně věnovat. V práci onemocnělo několik lidí a je nutné je zastoupit, proto se mi pracovní týden trošku prodloužil. Ale týden brzy pomine a vše se vrátí zase do normálu.

Také bych chtěla vzkázat všem čtenářům, kteří letos maturovali (a pravděpodobně již mají zkoušky za sebou nebo jsou u konce), že doufám, že všechno zdárně zvládli, mají za sebou veliký kus života a vrhají se do té druhé (trochu náročnější) fáze života. Úspěšným gratuluji a komu to nevyšlo, jak očekával - z toho se nestřílí. U maturity jsou stejně jen dvě známky - buď máš nebo nemáš :) Pokud se to nepovedlo, vše se dá napravit...

Mám v plánu nějaké doplňování rozcestníků, samozřejmě další hraní TR2 a napadl mě i nějaký ten test.

Takže zatím, a snad si zatím vystačíte s tím málem, co tu je :)

Vaše Jeanette

Žádné komentáře:

Okomentovat