úterý 17. dubna 2012

I malý displej může poskytnout nadstandardní zážitek.

Dát si TR Anniversary jedním tahem není vůbec nic jednoduchého na nervy. A vyjde to úplně nastejno, ať hrajete na počítači nebo na PSP.

Ano, Jeanette se konečně naučila dělat screenshoty na svém PSP. Takže teď rubrika Zajímavé screenshoty nebude ošizena ani o ty chvilky, které trávím u své malé přenosné konzole. Ačkoliv se to nezdá, na PSP se dají hrát velmi kvalitní tituly, počínaje The Sims 2 přes Tekken nebo God of War, a kupříkladu Tomb Raiderem konče. Asi nemusím poznamenávat, že ten je tam puštěný snad vůbec nejčastěji. A je jedno, zda je to TR od Core nebo od Crystal. Nálada na Laru je prostě vždycky...

Z toho by se mohlo zdát, že PSP je dosti návykové. A já můžu jedině souhlasit. Přesto hrát TR Anniversary jedním vrzem není nic jednoduchého. Raději jsem si to rozdělila do tří dnů...

Screenshoty přináším až od levelu Midasův Palác, protože až v tu chvíli jsem se naučila dělat na PSP screenshoty :)

Hned do začátku taková potvora s neohrabaností gorily?

Inu, tady se texturování moc nepovedlo.

Chodit devadesát stupňů od zdi? Žádný problém.

Nikdo mi neupře, že i na PSP umí být grafika okouzlující.

Ups... Místo trojůhelníku zmáčknout křížek a hned je problém...

Temný screenshot. Přesně jako Lara v Angel of Darkness.

Tak zafunguje ten skript, nebo ne?

Ach ano, Jeanette a její (ne)slavné stojky...

Tak kdo si tentokrát uloví kus Scionu?

Atlanští bohové byli oproti lidem skutečně... monumentální.

Z Lařina výrazu se opravdu nedá nic vyčíst.

Zajímavé, proč staří Egypťané všude nechávali ta kovová kola?

Povede se headshot?

I malý displej uchvacuje.

A zase ta kola. Tak je alespoň využijeme - k chození po zdi.

Lara táhla a táhla, ale páku neutáhla.

Ladnou chůzí vždycky nejdál dojdeš.

No jen pojď...

No, bylo to těsně.

Skript zafungoval.

Balancování vypadá nebezpečně.

Lara a půl lana.

Kam to asi vede?

Detail Lady Croft.

Tak už bude konec levelu...?

Obří skarabi na zdech fascinují. Stejně jako skutečnost, že tisíce let staré mechanizmy stále fungují.

Komu asi patřila tahle kobka? A proč v ní nechali náboje?

Ano, tak tady je konec levelu.

P.S. Když už jsme u těch PSP screenshotů (nebo konec konců vzpomeňme i na článek o Laře v jiných hrách), objevila jsem i kouzlo hry Soul Calibur, což je bojovka proslulá tím, že je v ní možné podle mnoha kritérií vytvořit vlastního bojovníka. A Jeanette samozřejmě nenapadl nikdo jiný...


Snad jen pistole a Lařiny šortky nebyly k mání. V tom zůstane Lara vždycky unikátní :)
__________________________

2 komentáře:

  1. Ty popisky nemají chybu :D A na té 21.fotce mi přijde, jako kdyby Lara levitovala :) Ale jinak grafika moc hezká, je vidět, že PSP klame tělem- je malej, ale šikovnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, kácí se z kůlu :)
      Máš pravdu :) Co se týče některých her, pokud si dají tvůrci skutečně záležet - jako tomu je u TR Anniversary - pak PSP může poskytnout úplně stejně kvalitní herní zážitek jako počítač nebo PS2 (přiznám se, že ani na jednom není hra tak dobře ovladatelná jako na PSP). Co se týče jiných tvůrců, ti PSP trošku podceňují. Takže titul na PSP se absolutně nemůže rovnat tomu na PC nebo PS2. Když už jsme u toho, typickým příkladem může být EA Games a jejich The Sims nebo Harry Potter a Fénixův řád, ten to chudák hodně odnesl...

      Vymazat