pátek 20. dubna 2012

Další zážitky na malém displeji...

Skutečně se mi podařilo dohrát TR Anniversary během středečního dne. A od Khamoonova obelisku po Závěrečný konflikt to nebylo zrovna dvakrát nic jednoduchého. Na druhou stranu to ale bylo také neuvěřitelně zábavné.

Navíc - po těch hodinách strávených u PSP jsem s ovládáním TR Anniversary tak srostlá, že mě Lara i hra zradí skutečně málokdy... Opravdu, kdo ovládání v TR Anniversary neholduje, dá se to dobře naučit :) Pravda je, že mi to tak dobře šlo díky tomu, že jsem nemusela používat myš, ale boční tlačítka. S myší je to na počítači už horší... Otáčí se totiž kdoví kam, nepřítele ne a ne zaměřit - a ačkoliv je to o dost důmyslnější než v TR Legend - myslím, že v oblasti herních konzolí nad dvě páčky doopravdy není :) Ať už na PSP nebo na PS2...

Připravte se na pořádnou dávku screenshotů...

Vítej, Laro, v nejméně oblíbeném levelu Jeanette. S pastmi se zde staří Egypťané (nebo Atlanťané?) skutečně vyřádili.

To vypadá na nebezpečný vzestup vzhůru.

Zkrátka jako lezení po schodech. Akorát po Lařině způsobu.

Jen naší lady se v takové výšce nezamotá hlava.

Raději opatrně. Egyptské uličky jsou zrádné. Kdoví, co číhá za rohem.

Třeba tohle.

Opět jen na půl provazu.

Jedno z mých nejméně oblíbených míst v celé hře.

Vím, že je to poměrně nesportovní... Nicméně je to alespoň bezpečné.

Na kterou římsu se vydat dřív?

A zase ty stojky.

Znáte taky ten pocit, když je mlha všude kolem vás...?

Tyhle mám ráda ze všech nejmíň.

No, do té bude ještě hodně dlouhá cesta.

Kupříkladu přes množství (překvapivě) stále fungujících starých mechanismů.

Je to jako ve výtahu. Jen po tombraiderovsku.

Jeden z veledůležitých artefaktů.

I když zrádná, přesto je ta architektura úchvatná.

...

Jak tady mohly za takovou dobu vůbec přežít?

Fascinující bohové.

Tady jsi...

Už od začátku bylo jasné, že Natla Technologies není její původní povolání.

Proč si všichni myslí, že nestisknu spoušť?

Začíná tu být horko...

Tohle mě na Natliných dolech baví nejvíc :)

Level, který některým nahání husí kůži a noční můry.

Zákeřné, ale krásné.

Jedno z těch kritických míst. Pro mě ovšem zdaleka ne nejhorší.

"Talk about being your own worst enemy."

Opravdu kouzelný domácí mazlíček.

Být na Lařině místě, asi bych už se vedrem roztekla...

Headshoty jsou nejjistější.

Ani tady si je neodpustím :)

Nebezpečné výšky, sršící pára, kluzké povrchy. Přituhuje.

Ty už taky dej světu pokoj.

Máš teda výdrž, to se musí nechat...

Tak to už snad zabere.

Rychle pryč.

A vstříc dalšímu dobrodružství...
__________________________

3 komentáře:

  1. Cez aký program fotíš fotky na psp ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PCTv screenshot plugin. Musíš ale mít cfw :)

      Vymazat
    2. Oprava: PCTv2 screenshot plugin - měla jsem vyplý caps lock :)

      Vymazat