úterý 17. dubna 2012

Comic Issue 5: Merlin stone (Part 1)

Mám pro vás překlad jednoho z oficiálních TR komiksů. Tentokrát se jedná o dobrodružství doslova pravěké. Lara Croft se vydává se svým společníkem Chasem Carverem za přítelkyní Vanessou - badatelkou a učitelkou archeologie - která ji zpravila o zajímavém nálezu...

Komiks s českým překladem ke stažení na ulozto.cz:

Předem bych vás chtěla upozornit, že nejsem žádný odborník přes angličtinu. Nemám z ní dokonce ani maturitu. Nicméně ji mám ráda a docela mě baví z ní občas něco přeložit (ačkoliv jsou daleko zapeklitější věci na překlad, než komiksy). Komiks možná znáte z originálu nebo z jiných překladů (určitě nejsem jediná, kdo se do toho pustil). Překládala jsem velmi volně, to znamená, že jsem si vždy přeložila, co daná bublina znamená a pak jsem do ní doplnila komentář svými slovy. Neměním žádné okolnosti a v žádném případě význam bublin, jen jsem je nepřekládala slovo od slova (proč by překladatel nemohl do komiksu dát trošku ze sebe, ne?). Takže se prosím nelekejte, pokud vám nějaké pasáže budou znít maličko jinak - nejsem omezená žádnými vydavateli, tak jsem si to udělala trošku podle svého. I tak doufám, že se vám překlad bude líbit. Skutečně jsem ho jen převedla do češtiny, znění je v angličtině úplně stejné (ona se totiž angličtina dá občas přeložit více způsoby :)

Komiks je na dvě části, já se budu snažit vám sem hned zítra přidat druhý díl.
Přeji příjemnou zábavu.

___________________________________


Žádné komentáře:

Okomentovat