pondělí 13. února 2012

Několik Jeanettiných poznatků ze světa Tomb Raider...

Vím, že jsem slíbila, že se budu blogu trošku věnovat, i když budu pryč, ale nakonec to bylo s internetem trošku složitější (jen drobné překážky, žádná veliká propast, přeci jen se tu něco maličko objevilo), a otevřeně se vám přiznám, že se ani tak nějak moc nechtělo... Bylo totiž tolik věcí, které bylo třeba stihnout...

Nicméně ani tak jsem nelenila. Zatímco vedle mě se hrál Dead Space 2, Xenus (a občas i TR Underworld), já jsem se s vervou pustila do TR3. A poprvé v životě se mi podařilo překonat a se ctí pokořit Londýn. Na první pohled zákeřná mise, na druhý pohled to nebylo zase tak drsné, jak se to zdálo :) Stačí se dívat okolo a boje s finálním bossem se vůbec nebylo třeba bát, protože Sophia pobrala IQ asi tolik, jako opičky v Indii (i když původně měly být inteligentnější - víte, že byly původně vytvořeny proto, aby Laře ukazovaly cestu?). Jen mě naštvala jedna věc - vše, co jsem si poctivě v Londýně sebrala a šetřila, o to mě v Nevadě zákeřně obrali...
 Odhalila jsem další kousek Lařiny minulosti na pěkných stránkách článků z časopisů a v Řecku jsme díky postřehu milého Alexe našli skutečný St. Francis Folly, jen s jiným jménem...

A dále zjistila Jeanette několik dalších zajímavých faktů...
  • ...Aldwych není zase tak zákeřný, jak se to o něm povídá...
  • ...Lara Croft je na PS2 neuvěřitelně inteligentní. S tou správnou konzolí se hra vyloženě hraje sama...
  • ...ve dvou se to lépe táhne. Stačí, aby někdo jenom seděl vedle vás a Londýn se hned zdá méně strašidelný...
  • ...k TR Anniversary vůbec není třeba myš. Ne, pokud si přenastavíte ovládání k podobě klasických dílů. Lara pak i docela poslouchá (tomuto nápadu děkuji jednomu komentáři, kterého jsem si nedávno všimla u Charlie :))...
  • ...City of Dead nebylo údajně to nejhorší, co mě v The Last Revelation čeká. No, to jsem tedy skutečně zvědavá...
  • ...v české TR komunitě jsou skutečně báječní lidé!
Ráda bych se od dnešního večera zase vrhla do blogu a do té "minirekonstrukce", jak tomu říkám. Dneska se můžete těšit na nějaký ten další playing z Chronicles a hlavně na články o mé Tomb Raider sbírce. V poslední době tam přibylo několik zajímavých věcí :) A v neposlední řadě se mi povedlo zachytit několik zajímavých momentek z hraní. Není to žádná obří porce, ale jako fotodokumentace to myslím postačí...

4 komentáře:

  1. Ten obrázek mi něco připomíná:)

    Bylo to moc hezké,když jsme hráli oba dva vedle sebe a každý jinou hru;)
    Moc mi to chybí ty chvíle:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to moc pěkné :)
      I mně to chybí. Ale nebude to dlouho trvat, a zase to zopakujeme, uvidíš :)

      Vymazat
  2. óóó kebyže mi anniversary ide normálne, že sa mi to v polke hry nezastaví, nenapíše nejakú chybu a potom to je celé v háji, tak by som si to niekedy vyskúšala, tak zahrať podľa starých dielov, no keď mi toto lara robí, môžem ju... to... vieš čo mám na mysli :D

    OdpovědětVymazat