pátek 17. února 2012

Máte problém, dotaz, kritiku?

Nevíte si s něčím rady? TR poradna vám nepomohla? Chcete se mě na něco zeptat? Ať už mi budete chtít něco sdělit nebo si třeba jenom popovídat o své oblíbené hrdince (a třeba i o dalších věcech), jistě se vám bude hodit můj kontakt. Snažím se být poměrně aktivní, proto doufám, že vždy budu schopná vám odepsat a vyhovět ve velmi brzké době.

Jak jsem zmínila již výše - ráda se seznámím s dalšími lidmi, se kterými bych si mohla popovídat o Tomb Raideru, o blogger.cz i o dalších věcech. Vím, že v české TR komunitě je spousta milých a zajímavých lidí. Zároveň vás ale předem upozorňuji, že e-maily nebo zprávy s cílem urazit mě nebo zneužívat mé dobré vůle budu okamžitě mazat a ignorovat. Vím, že by si něco takového asi málokdo dovolil - ale najdou se takoví. Rozhodně neváhejte napsat, jakmile budete mít něco na srdci.
Díky za pochopení, budu se těšit!

Jak mě můžete kontaktovat?
E-Mail: ZanetaM76@centrum.cz
Skype: jeanette.croft91 (pokud by se vám kontakt nezobrazil, zkuste zadat draeneika)

Facebook
Předem bych ráda, abyste věděli, že na facebook přijdu tak 1x za dva dny, nepíšu žádné statusy, na chatu bývám spíš offline než online a nehraji žádné hry ani aplikace. Na jednu stranu kvůli všem těmto věcem facebook odsuzuji, protože bortí vztahy i kariéru. Na druhou stranu je to pro mě dobrý způsob, jak kontaktovat své přátele, pokud už se nemohu dohledat jejich e-mailů.

Pod přezdívkou Žanetka Matunáková - ráda vás uvítám, pokud si budeme mít co říct.

Facebook Lařiny encyklopedie - web má svou vlastní FB stránku. Fanouškem se může stát každý.