sobota 25. února 2012

Jak vyzrát na Time Trialy?

Občas se sama pozastavuji nad otázkou, k čemu vlastně jsou ty time trialy v TR Legend, když jde v podstatě jenom o to překonat sám sebe a proletět danou oblast v zadaném čase. Jasně, získáme outfit, ale je jich tam přece na výběr tolik... A přece se stále snažíme hru zdolat a nenecháme toho, dokud ji nepokoříme na plných 100 procent...

Mám pro vás pár rad (některé jistě znáte sami) a triků, které mi pomohly time trialy úspěšně zvládnout. Jsou to jednoduché a obyčejné detaily, ale věřte, že pomohou. Otestovala jsem na PSP, ale na PC je to úplně stejné. Já tímto způsobem zvládla všechny time trialy během dvou dnů - každý time trial jsem zvládla na první pokus. Podělím se s vámi o pár rad, jak na to. Vůbec totiž nemusíme zapínat hru s rozklepanými prsty a myšlenkou: "Ježíši, já to zase nedám, v tomhle čase se to nedá zvládnout!". Ono je to vcelku vlastně takové lehárko...
Řekli byste možná, že takovým rychlým řešením mohou být cheaty. Takový cheat "One shot kill", kdy nepřítel padne mrtev k zemi po jedné ráně z pistole by jistě pomohl, neboť funguje i na samotné bosse. Problém je v tom, že se nám odemkne až potom, co dohrajeme všechny time trialy. Cheaty v tomto případě příliš nepomohou... Snad jen dva, které vám zajistí nekonečný počet nábojů do útočné pušky a SMG. Ale i bez nich se to dá zvládnout (ovšem já je používala :))

Pár obecných rad

Ať už děláte time trial na jakékoliv misi, je dobré dodržovat následující:
  • Zbytečně nepadat z říms, schodů a výběžků (lezení na toto místo znova může být časem vydražené)
  • Snažte se Laru nezabít, případně zabránit, aby umřela - pokud se vám to náhodou podaří hned za cinknutím značící "checkpoint", je to ještě dobré. Ale zbytečná smrt daleko za uloženou pozicí, kde se vrátíte zpět na poslední checkpoint, stojí čas. Takových 20 nebo 30 sekund už by vás mohlo stát prohru
  • Nesbírejte odměny - jsou tam proto, aby hru obohatily, ale hlavně proto, aby se jejich hledání prodloužila herní doba. Ideální je hrát time trialy až nakonec, kdy máte odměny sesbírané. Pokud přeci jen na nějakou narazíte a bude trošku z ruky, raději ji seberte až při nějakém dalším hraní, ale teď běžte dál...
  • Hlavní je se soustředit - s rozklepanýma rukama a vědomím: "honem, honem" je jasné, že Lara moc poslouchat nebude...
  
A teď už všechny levely hezky do podrobna...

Bolivia: 12 minut 30 vteřin
Prosvištět Bolívií během dvanácti a půl minuty se může začínajícímu hráči zdát jako naprosto nemožná věc. Věřte ale, že tohle je jeden z těch lehčích time trialů. I tak jsou tu ale věci, na které si dávat pozor, které obejít, které trošku urychlit oproti klasickému hraní. Je tu toho spousta, co se dá obejít a na co lze vyzrát. Ve finále vám na konečnou přestřelku zbyde moře času a nebude důvod se nervovat...

Co se dá obejít?
  • V místě, kde hákem vytáhnete velké kolo, to se roztříští o zem a máte zpřístupněnou cestu dál, se spustí video ukazující dva vojáky. Lara se ještě lákavě natočí směrem k nim, aby je zneškodnila. Ale ignorujte je. Prostě ji otočte vlevo a pokračujte po římse a tyčích dál. Vojáci si jí nevšimnou, jelikož jsou příliš zabraní svým vlastním hovorem. U mě si Lary všímají, až když je na horních tyčích nad vojáky, ale na takovou výšku nejsou schopni se trefit a nám už to může být jedno.
  • Při další přestřelce - té největší - kde na vojáky můžete spustit balvany a následně sjedete skluzavkou dolů, zůstaňte jen u těch balvanů. Spusťte je a jeďte dolů. Vojáků si vůbec nevšímejte. Jasně, budou naštvaní - a ti šťastnější se možná i trefí - ale není nutno je zabíjet a zdržovat se s nimi. Rychle na liánu a přes úzký můstek (nad ním jsou sloupy, které se dají na vojáky strhnout), potom nahoru po schodech do dalšího videa a pryč přes propast...
 Jak zrychlit postup?
  • Hned na prvním provaze v Bolívii se dá nějaká ta vteřinka ušetřit. Skočte na něj a na druhé straně hned skočte - Lara tam doskočí. Žádné zbytečné rozhoupávání.
  • Na liáně u velké přestřelky s koulemi a skluzavkou se máte naučit, jak lézt nahoru a dolů po provaze. Nedbejte na rady a hned jak skočíte na provaz, jednou dvakrát rozhoupat, nelézt nahoru ani dolů a skočit naproti. Nezdá se to, ale lezení po provaze nahoru zdržuje.
  • V místě s řetězy hned za propastí přeskočte do výklenku. Odtud ale neskákejte na protější řetěz, ale spusťte se dolů z okraje díry ve zdi, kde stojíte.
  • Ve velké místnosti s dveřmi a zatěžovacím mechanismem na tři krabice postupujte následovně: nejdříve umístěte bednu, která je vpravo na nejbližší dlaždici. Poté skočte dolů a zbavte se jaguára. Pak běžte ke katapultu a vytáhněte si druhou bednu (na tu třetí klidně zapomeňte, tu nepotřebujeme) a vyhoďte ji nahoru. S ní musíte zatížit prostřední dlaždici (tu, která je naproti dveřím, kterými jsme vešli). Na poslední dlaždici si stačí stoupnout a stát na ní, dokud se dveře neotevřou. Když z ní půjdeme pryč, dveře i tak zůstanou otevřené.
  • V místnosti s mučícími nástroji (které Lara přeskáče jako na veletočích) byste se měli pustit dolů po římsách. Když se ale spustíte hned a vykašlete se na římsy, nějakou vteřinku ušetříte. POZOR na Lařino zdraví - kousíček jí uteče, tak ať neumře.
 Na co si dát pozor?
  • Co se týče provazu, který se nachází v již zmíněném místě se dvěma vojáky zaujatými hovorem, tady se raději rozhoupejte. Je lepší se jednou zhoupnout, než spadnout dolů, celou cestu po římsách a tyčích absolvovat znovu a možná ještě na sebe upozornit vojáky.
  • Až se budete hákem přehupovat nad pastmi - tam, kde dva vojáci našli svůj konec - raději se pořádně rozhoupejte. Radši se třikrát, čtyřikrát zhoupnout, než spadnout dolů a ztratit čas.
  • Pozor na konci na mostě - dole vpravo modrá ikonka Lary značící časové omezení - stává se mi, že Lara přeskočí první díru, ale když se most řítí a chci, aby skočila na okraj ostrůvku, chytí se za okraj a následně se zničehonic pustí. Dá se tomu předejít tak, že půjdete uprostřed můstku, nikoliv po levé ani po pravé straně, a odtud skočíte. Kolem totiž lítají trosky a když Lara skočí trošku vlevo nebo vpravo, troska ji strhne dolů. Pokud tento problém nemáte, samozřejmě buďte rádi :)
Odměna: odměnou za Time Trial v Bolívii získáme cvičební úbor vhodný do tělocvičny Sport, Green

Peru: 21 minut 30 vteřin 
Peru se může zdát těžká, protože je tam část s motorkou. I tady platí pro jistotku Laru nezabíjet. Řeknete si: "A jak ji mám asi na té motorce nezabít?" Nebojte se, pomůžu vám... 21 a půl minuty je víc než dost. Můj rekord je 16 minut :) I zde vám poradím pár triků, se kterými si ušetříte čas i nervy.

Co se dá obejít?
  • Úplně první přestřelku, která následuje hned po tom, co Anya odjede, přeskočit nemůžeme. Potřebujeme totiž, aby chlápek v horním patře rozrazil dveře a zpřístupnil cestu dál a ten přijde jenom, pokud zlikvidujeme vojáky dole. Proto se musíme s vojáky rychle vypořádat. Co ale můžeme přeskočit - a co nám skutečně zaručí drahocenný čas navíc - je přestřelka, která následuje po tom, co odstraníte chlápka s granátometem v boudě v patře - v místě, kde si Lara může ze stolu vzít granáty. Zkrátka rozkopněte dveře, hezky dolů, běžet, běžet, občas zrychlit nějakým tím kotoulem a až k motorce. Spustí se video a jede se. Nevytahujte pistole... Vojáci budou sice naštvaní, ale alespoň to přežijí a vy budete mít náskok! 
 Jak zrychlit postup?
  • V části s mladou Larou je chvilka - hned ze začátku - kde se staneme svědky zřícení sloupu, který zasype Amandu a mladou vědkyni Evu. Tato chvilka ale není nutná. Vběhněte do tunelu s mříží po pravé straně hned, jak k němu dorazíte, nemíjejte ho a nechoďte k Amandě. Hra bude pokračovat i bez toho. Rychle chopit bednu, na tyč, na římsu a k dalšímu kamarádovi...
  • Až budete po části s mladou Larou zase v přítomnosti, pořádně se s Larou nadechněte. Skočte do vody a nadechněte se jen v prvním tunelu se vzduchem. Celkem jsou tam asi tři, ale ty ostatní se dají opomenout - Lara vydrží až do velké místnosti s krystaly, kde se samozřejmě nadechněte a pak se věnujte svítícím kamenům...
  • Až se budete vracet zpátky přes velkou propast, kterou jste překonávali mačkáním správných šipek, dejte pozor na liánu. S rozběhem na ni skočte - správným směrem - a hned skočte naproti. Mělo by to v klidu jít i bez rozhoupání.
Na co si dát pozor?
  • Dejte pozor na dlouhé skoky - v místnosti se třemi koulemi na konci. Skok z plošinky na vzdálený žebřík a tak dále. Zřícení na zem znamená nejen smrt Laře, ale vám hlavně ztrátu času. 
 Jak na motorce?
  • V Peru je - oproti Kazachstánu - důležité projet určitou trasu a je celkem jedno, jestli protivníky na dvoukolových vozidlech projíždějící kolem budete bezhlavě střílet, nebo ne. Zde je důležité projet dráhu až k autům a dostat se k Anye. Jsou tu jen tři kontrolní stanoviště, takže se to zdá nemožné, ale...
  • ... častěji než rukou nepřátel umírá Lara v částech s motorkou spíš rukou hráče. Je to z jednoho důvodu: naražení do překážky v příliš velké rychlosti - následuje start od posledního checkpointu.
  • ... na to se ale dá vyzrát. Až budete hrát Time Trial, nejeďte vždy s plynem přišlápnutým až k zemi. Věřte mi, že když nebudete rozjetí naplno a narazíte, Laře se ubere zdraví, ale nezemře. To znamená žádná ztráta času a náskok. Na plyn šlapejte, jen pokud Zip nadává, že vám kamarádka ujíždí - nebo podle svých hráčských schopností. Kdo ale motorku moc neumí ovládat, doporučuji soustředit se střídavě na střílení, střídavě na řízení, nikdy ne na obojí najednou.
  • V Peru si pamatujte, že je důležité projet dráhu, je jedno, jestli všechny nepřátele zneškodníte. Oproti Kazachstánu, kde se konečná objeví, až když zlikvidujete všechny hochy...
Odměna: Za splněnou časovku v Peru získáme Winter - Pink No Coat

Japan: 12 minut 15 vteřin
Zahrávat si s mafií není nikdy jen tak. Snad jen Lara Croftová je jediný člověk na světě, který se mafiánům kdy postavil do cesty a přesto je stále na živu. Navíc finální boj s bossem není nic jednoduchého a komu to nejde, tomu to prostě nejde. I tady jsou ale nějaké způsoby, jak zrádné japonské mafiány z Yakuzy oblafnout...

Co se dá obejít?
  • Zbystřete, až se dostanete do části, kde se po manévru na motorce ocitnete na lešení. Z něj hup na lano a pomocí plošinek a háku na dvůr druhého mrakodrapu. Vyběhne tu na vás pár členů yakuzy a dva z nich si dokonce přivedou i své domácí mazlíčky. Nechte je procházet se a pokračujte do dveří - následovat vás nebudou, tolik jim zase neplatí, a vy máte pár drobných vteřinek k dobru...
  • Stejně tak se dá přeskočit i přestřelka v místnosti s velkým lustrem a sochami, kam se dostanete, až ladně přeskákáte dlouhou cestou přes televizní obrazovky a padající tyče. Prostě vkročte do sálu jako by nic a rychle utíkejte ke dveřím... Ani tady vás nikdo nebude pronásledovat. Snad jen bláznivé střely. A těm se dá uniknout.
Na co si dát pozor?
  • Dva mafiáni stojící v okně, které rozesklíte sochou čínského draka, jsou zákeřní a kopou, jakmile se do okna budete snažit vlézt. Zneškodněte je raději zespoda.
  • Pozor na dostatek lékárniček v boji se závěrečným bosem Takamotem. Střílí zelené paprsky a soustředit se na střílení, kotouly a skákání není nic jednoduchého. Pokud Lara v boji umře a nemáte žádný extra náskok, pravděpodobně to už zvládnout nestihnete... Doporučuji si na Takamota vzít útočnou pušku - má lepší dosah než pistole.

Odměna: Za dokončený Time Trial si budeme moci obléct Goth, Lace Shirt.

 Ghana: 20 minut
Moje nejoblíbenější mise, přiznám se :) Ovšem pozor - splnit časovku v Ghaně je velmi obtížné. Je tu totiž velký počet kritických míst, jejichž nezdar by mohl znamenat selhání Time Trialu - zbytečné ztrácení vteřin a následně minut. Je třeba se soustředit a na některých místech se raději zastavit a vypočítat si vzdálenost, než skákat střemhlav jako ve sportce. Zrádná je hlavně místnost se dvěma velkými koly, které je nutno roztočit nebo místnost s mechanismem nadzvedávajícím velkou bránu, kterou je třeba pustit vodu, abychom roztočili druhé kolo a zpřístupnili cestu dál. A James není zrovna dvakrát v dobré náladě k tomu, nám to zpříjemňovat... Moc věcí, které se dají obejít, tu bohužel není, proto je důležité nenabrat žádné zpozdění. Co ale nejvíc potřebujeme pro splnění časovky v Ghaně, je zachovat chladnou hlavu :)

Co se dá obejít?
  • V klidu se dá obejít závěrečná přestřelka, kde je hrozně moc vojáků a dělí vás od nich dlouhý most. Prostě ho přeběhněte a do jeskyně - tam už nepůjdou. Jen nezapomeňte na jaguára a následně valící se koule ze schodů.  
Jak zrychlit postup?
  • Do velké místnosti, kde musíte pustit vodu, čímž se roztočí velké kolo, se leze po žebříku, poté po římsách a nakonec zase po žebříku. To udělejte normálně. Až půjdete ale zpátky, slezte jen žebřík, na římsy se vykašlete a hop dolů (spustit F, nikoliv skočit mezerníkem!). Můžete to risknout vůbec shora a na žebřík ani nelézt - ale raději Laře předtím doplňte lékárničkou život. 
Na co si dát pozor?
  • Potom, co odhalíte velký chrám a po rozhovoru s Jamesem Rutlandem běžte k voru a přitáhněte si ho. Ale dbejte na to, aby - až se dostane k Laře ke břehu - byl vor natočený na výšku a ne na délku. Stalo se mi, že když byl rovnoběžně s břehem (tou delší stranou směrem k Laře), Lara na provaz odtud nedoskočila a musela jsem opakovat misi, protože mi vor už nešel obrátit. Obráceně otočený vor ale prodlužuje rozběh a zkracuje vzdálenost od provazu, takže je to jistější a rychlejší.
  • V místnosti s koly je - na to, jak ta místnost vypadá - až moc skákání. Tady to vyžaduje zvýšenou soustředěnost, aby Lara neupadla z tyčí na kolech, doskočila k provazu, nebo neminula cíl - buďte proto opatrní.
  • V obrovské místnosti, kde je třeba nadzvednout vrata, aby mohla proudit voda dolů ke kolům, buďte opatrní na otáčecí plošinky. Doporučuji je raději nechat úplně dotočit (asi 2 otáčky) a pak skákat a zatáhnout hákem za spoušť - nebojte, stíhá se to - než riskovat, zběsile skákat, nevypočítat to a sklouznout z plošinky dolů - pokud se to stane, je to vážně velký časový skluz, jelikož musíte celou místnost přeskákat znova...
  • Až roztočíte druhé kolo a dostanete se k pastem, buďte také velmi opatrní. Je chvilka, kdy se dají pasti proběhnout všechny tři najednou (myslím ty hned první, ještě před točícími noži), ale to vyžaduje trošku trénink :)
  • Až se ze zdi vyvalí koule, je také třeba se hodně soustředit - ta potvora umí být dost zákeřná a pasti na cestě jí jenom nahrávají...
  • V závěrečné přestřelce s vojáky pozor na granáty - pokud granát dopadne na most a Lara na něm bude, půjde dolů taky...
 Odměna: Až se nám podaří udělat time trial v Ghaně, získáme možnost si zahrát jako Amanda.

Kazakhstan: 27 minut 10 vteřin
Kazachstán také není žádná legrace. Ale tady je dobré v první části hry nasbírat nějakou tu minutku navíc, abychom získali náskok pro část s motorkou - část na motorce je totiž noční můra a když víte, že jste navíc poháněni časem, je to takřka nesplnitelné... Naštěstí je tu pár věcí, které lze přeskočit nebo zkrátit, jednoduše řečeno "oblafnout".

Co se dá obejít?
  • Třeba ta úplně první přestřelka. Vykašlete se na samopal, ladně se spusťte dolů a zaměřte se na žebřík. Pistole nechejte u pasu... Jen občas uskočte nějakému tomu granátu.
  • Hned potom je část, kde musíte zabít na plošině vojáka a po kabelu sjet dolů. To nedělejte. Prostě spadněte z kraje toho otevřeného okna, na kterém stojíte, bude to rychlejší...
  • Ani tady nestřílejte, prostě dělejte, že tam ti vojáci nejsou a rychle do dveří na marodku ke kazachstánským vojákům...
  • Stejně to praktikujte i s kódem u brány. Zadejte kód, divokých nepřátel si nevšímejte, rychle nahoru a do dveří...
  • Snad není nutné zmiňovat, že na motorku je lepší nasednout hned, jak vlak odjede, ať už to mají všichni vojáci spočítané, nebo ne...
Na co si dát pozor?
  • Po setkání s Amandou u obrovského generátoru, pozor na elektrický proud, až po něm budete lézt, a skákat tak, aby se Lara tyčí mohla chytit - tedy shora a tam, kde není proud a klávesu držet dlouho, aby věděla, že má udělat delší skok. Taky mířit přesně a neskákat nakřivo. 
 Jak na motorce?
  • Tady je to zákeřné. Zatímco v Peru musíte projet dráhu nezávisle na tom, jestli jste zlikvidovali všechny protivníky, tady je důležité zabít všechny protivníky. Teprve potom se objeví konečná. Což je samozřejmě horší, protože zlikvidovat je není jednoduché a v druhé části už vůbec, když vystartují s auty.
  • Platí to samé - Lara umře, pokud plnou parou napálí do překážky a to znamená ztrátu času - tady jsou navíc ty checkpointy rozházené úplně nemožně a nešikovně. Úplně miluju ty chvíle, kdy Lara umře přímo metr před příštím checkpointem...
  • Takže mít na paměti: že v Kazachstánu není dráha daná, ale konec se objeví až po smrti všech nepřátel. Jinak platí to samé, co v Peru - před překážkou radši zpomalit a nenarazit do ní v 350 kilometrech za hodinu. To by nepřežil ani Chuck, natož chudinka Lara.
  • Co se týče vlaku... je důležité včas ho na výjezdech přeskočit a až budete skákat na něj, trefit se na to místo, kam se dá vjet. Tady rychle pustit nohu z plynu, narovnat směr a teprve pak zašlápnout pedál do země. Jinak by Lara mohla mířit přímo do tyče mostu a to docela naštve, když už jste na vlaku, Lara to napálí o most a jede se znova...
Odměna: Za časovku v Kazachstánu získáme outfit Amanda, Winter.

England: 27 minut
I tady je pár drsných míst, kde je třeba se hodně soustředit a nejde tu moc zkracovat cestu nebo získávat náskok. Ale věřte, že pokud jste úspěšně zvládli Ghanu a Kazachstán, tak jste z nejhoršího venku... Tady je důležité opět Laru nenechat spadnout - například v místnosti, kde přijdeme o vozík a musíme skákat přes padající římsy - nebo se příliš nezdržovat v souboji s jezerní příšerou.

Co se dá obejít?
  • Finální přestřelka. Prostě chlápky ignorujte. Zabijte jen ty dva poslední, neboť to je nutné k puštění závěrečného videa a tedy úspěšnému dokončení této mise. 
Jak zrychlit postup?
  • Až budete na začátku chtít zapínat proud, vylezte tedy po okenních římsách, pak nahoru a doleva. Ale nad generátorem se spusťte. Nelezte po potrubí... To až cestou zpátky.
  • V místě s noži, které je třeba zastavit bednami, vůbec nepotřebujete dvě bedny. Stačí jedna. Prostě si tahejte pořád tu bednu, kterou jste našli na ohnivé podlaze a běžte s ní pořád kupředu. I oheň za točivými noži se dá přeskočit s jednou bednou - i když teda asi budou Laru trošku pálit nožky...
Odměna: Za časovku v Anglii získáme Goth.

Nepál: 13 minut 40 vteřin
Tady toho skutečně moc nevykoumáte. Dá se tady skutečně jen používat zrychlený pohyb a nepadat z tyčí, které padají hned, jak se jich Lara dotkne... Všechno zvládnout na první pokus a ve finále možná budete mít i víc pokusů, jak zvládnout - tu hroznou, zákeřnou, odpornou, nenáviděnou... - padací podlahu.

Jak zrychlit postup?
  • Používám celkem brutální způsob a to je takřka umrznutí Lary. V místě, kde přeskakujete na ostrůvkách ledovou vodu a přeskočíte do druhé části vlevo do výklenku, nečekejte na ostrůvky, ale hop do vody a honem na správný břeh... Jo, bude to vyžadovat nějakou tu první pomoc, ale není nad získaný čas. Přeci jen, víckrát už to Laře nebudete muset dělat :)
  • Jaguára, který vás přivítá v chrámu, si nevšímejte... Hop hop po háčku na druhou stranu. On mu to řítící se chrám na konci stejně sám spočítá... Navíc nezabíjíme, co nemusíme, že.
  Odměna: Za splnění časovky v Nepálu získáme Winter, Pink.

Bolivia Redux: 4 minuty 15 vteřin
Tady vám skutečně moc nepomůžu... Je to jeden z nejtěžších time trialů - jestli ne vůbec ten nejtěžší - a jedinou možností a cestou, jak ho úspěšně překonat, je vypořádat se s vojáky v první minutě, aby co nejvíc času zbývalo na Amandu... Pak ji nespouštět z mušky, vrhat Excaliburem a dělat úskoky a salta, abychom se vyhli jejím útokům... Tohle je vážně mise o nervy :)

Jak zrychlit postup?
  • Snad jen jedna rada: Amanda prská červený oheň, který Laru odzbrojuje. Vyhýbat se mu kotouly a úskoky je jediným řešením. Přitom do Amandy pořád střílet a být jí nablízku - nejlepší je vůbec být pod ní - až bude padat na zem a oživovat se, nesmí nic stihnout a musíme ji mít při ruce, až do ní budeme bodat meč...
Odměna: outfit Swimsuit (pod podmínkou, že máme splněné i všechny ostatní time trialy).

 Konec hry :)

Doufám, že jsem vám trošku pomohla a půjde vám to líp. Přeci jen - Lara Croft je Lady a zaslouží si mít plný šatník, ze kterého lze pořádně vybírat!

Za pomoc v Bolívii děkuji Lexi.
_____________________________

4 komentáře:

  1. dobré rady... aj ja by som mala ísť hrať už konečne nejaké time trialy, no ešte vždy nemám rozbierané všetky sošky v pár leveloch a čudne sa mi ovláda, vždy sa mi otočí do jednej strany, tým pádom inak leze, šplhá a všetko. Minule som kvôli tomu nevedela prejsť ghanu, kde mala ujsť pred veľkou guľou. Musím si to asi preinštalovať a hrať pekne odzačiatku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono po pár hrách se to naučíš, neboj ;) Co přesně mačkat..

      Vymazat
  2. páni todle rozhodně využiju :) děkuju moc zaty typy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za typy. Kvůli nim jsem některé Time Trialy (Bolívie 1, Peru, Anglie, Nepál) vyhrál. Ale ty kameny jsem nespouštěl, nevím, proč by jsem se s tím zdržoval. A štve mě taky, že v Japonsku, Ghaně a Kazachstánu mi těsně před koncem vyprší limit. Dá se tomu nějak zabránit? Prosím, pomozte!

    OdpovědětVymazat