úterý 21. února 2012

Hrát s neopatchovanou verzí přináší horu nových zážitků!

Už jsem to psala asi pětkrát, ale - Angel of Darkness je při každém novém hraní opět neuvěřitelně jedinečný. Už kvůli těm zajímavým bugům! Které občas naštvou, jindy zase pomůžou, jindy pobaví.
Většinou po nainstalování hry hned používám patch, abych se vyhnula případným tabulkám s nápisem "Error", šmoulím hlasům nebo grafickým bugům. Tentokrát jsem to ale zprvu zkusila bez patche. A hned v prvních dvou levelech jsem opět objevila několik zajímavých "nedoladěností" - které ale - i přes všechna negativa - přeci jen k AoD už od vydání hry patří...

Fosforový náhrdelník
V první řadě univerzální náhrdelník, který byl ve skříni schovaný tak dlouho, až se ze stříbrného řetízku (zřejmě díky chemickým reakcím, které probíhaly ve skříni) stal fosforově modrý...

Toto potkává i další předměty ve hře, které Lara najde - vše, co má být čistě bílé (kde je definována čistě bílá barva - od světle šedé se již všechny barvy zobrazují normálně), svítí fosforovou modrou.

Lařin duch
Další zajímavá věc byl Lařin duch. A proč říkám "duch" a ne třeba jenom "stín"? Během hry byla Lara pořád na svém místě, nikdy se ve hře tahle její černá silueta nezobrazila. Ale když jsem udělala obrázky, asi na dvou se objevil jen její černý stín... Trošku děsivé, že? Zkrátka - jako by si Lara na screenshotech někam odešla a zůstal tam po ní jenom duch... Nebo odešlo jen tělo a zůstala tam její duše? To určitě ne, její duše rozhodně není tak černá... Ale nebudeme zabíhat dále do těchto mysteriózních věcí, sama se v nich pramálo vyznám...

Nevím, co to způsobuje, zřejmě prostě technické zpracování hry. Nebyla by to první hra, se kterou má moje grafická karta problémy - stejný problém jsem měla ve hře Mafia, kde se mi zobrazovaly naopak růžové (ale stejně svítivé) ploty nebo mafiánské klobouky. Jenže tento problém vyřešil správný ovladač, který mám v počítači doposud. Takže jediným řešením těchto problémů v AoD je patch...

Nainstaluji ho ale až to opravdu nebude hratelné. Ona je to takhle celkem zábava - nikdy nevíte, co vás čeká i v levelech, které už znáte takřka nazpaměť!
_________________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře

Žádné komentáře:

Okomentovat