neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: The Deck

Vítejte na palubě - v jednom z nejstrašidelnějších, nejzapeklitějších a zároveň nejzákeřnějších levelů celé hry. Level tak propletený, že i zkušený hráč se v něm čas od času ztrácí. Seraph je ukryt jen nedaleko nás, ovšem dělí nás od něj dlouhá cesta provázená nebezpečnými skoky, tajemnými skrýšemi a mnoha ukrytými klíči. Chlápci s plamenomety navíc vůbec nejsou džentlmeni. Ne a ne dát Laře pokoj... Není divu, že už na ně chudinka celá naštvaná cení zuřivě zuby.

Ovšem věřte, že po tom, co celý level náročně proskáčete a prostřílíte bude vaše odměna v podobě artefaktu Seraph skutečně zasloužená. Moje hraní tohoto levelu je skutečně trošku dlouhé - já totiž poctivě sbírám všechny tři dráčky a zejména kvůli tomu jadeitovému je potřeba po jeho sebrání skoro polovinu levelu projít znova a dostat se zpět na jistou pozici. Ale mnozí z vás jistě ví...

V tomto levelu si můžeme všimnout jisté zajímavé věci - už tu byla řeč o tom, že obytné ubikace a některé kajuty jsou převrácené. To bylo v předchozích levelech. Tady konečně zjistíme proč - můžete vidět, že loď je vlastně na dvě poloviny. Přední polovina zůstala ztroskotaná správnou stranou (okna zvenku jsou otočená správně, je to dobře vidět na zábradlí nebo spalovacích komínech), když se ale podíváme přes velkou propast k velké zrezivělé pološině (na kterou je nutné se dostat), zjistíme, že se vlastně jedná o konec lodi (soudě dle lodního šroubu na jedné straně), který už je převrácený. Proto byly některé místnosti (například opera) správně a jiné byly vzhůru nohama (například velký sál a klíčové dírky v levelu Wreck of Maria Doria). Mě tahle skutečnost na hře hrozně fascinuje...

Pro granátomet jsem se naučila chodit hned na začátku. Ale dá se sebrat i v jedné chvíli, kdy se vracíte cestou potom, co jste sebrali jadeitového dráčka. Ale já na to v tomto případě často zapomínala. Hlavně chodím hned po začátku levelu sem, abych zneškodnila chlapa s plamenometem. Já jsem na ně skutečně vyloženě alergická.

Oblíbený manévr salta ve vzduchu (zhruba minuta 1:07 v prvním videu) si na tomto místě nikdy neodpustím - výška je zde přesně tak akorát a je radost pohledět na takový pěkný gymnastický prvek.

Jednoho z mafiánů se mi podařilo zabít dost nešikovně. Umřel přímo na sjížděcí plošině, takže se mi nepodařilo sebrat náboje, ačkoliv jsem to zkoušela několikrát. Pamatuji si, že jednou se mi to podařilo tím způsobem, že jsem na plošinu vyskočila a když Lara jela, držela jsem CTRL. Teď to ovšem nefungovalo...

Pak jsou tu moje oblíbené souboje s potápěči. Velké prostranství a dostatek nábojů v harpuně - to mám ráda!

Ehm... Toho žraloka ve druhém videu v jezeře jsem zabila trošku brutálně. Já vím... Ovšem je mi naprosto jasné, že kdybych to neudělala a proplavala kolem něj, slupnul by mi Laru jako malinu!



_________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat