neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: Barkhang Monastery

Jak jsem vám psala minule, Tibet zrovna dvakrát nemusím - je na mě takový trošku strašidelný. Ovšem level Barkhangský klášter patří k vůbec těm nejlepším v TR 2. V téhle hře jsou celkem tři levely, které hraju úplně nejradši: Vrak lodi Maria Doria, Xianský chrám a právě Barkhangský klášter. Je totiž naprosto úžasně vytvořený...

Úchvatně vytvořené místnosti, krásný, dlouhý level, v němž je úkolem sebrat pět modlitebních mlýnků, které se musí vložit do zámků, aby se nám otevřely dveře, za nimiž se skrývá zámek pro Seraph. Na tomto levelu mě nejvíce uchvacuje skutečnost, že kolem vás pobíhají tibetští mniši a vůbec jim nevadí, že jste se do jejich kláštera přišli podívat. Dokonce jsou mnohdy nápomocní - jakmile do kláštera proniknou mafiáni z Fiama Nerra, mniši se za nimi okamžitě rozeběhnou a snaží se je porazit. Často se jim to podaří, a když náhodou ne, alespoň vám protivníky "načnou" a pro Laru tak bude jednodušší je zastřelit. Sledovat vzájemné bitky mnichů a mafiánů je velmi zajímavé. Samozřejmě, že jsem vám jich do svého playingu zařadila víc než dost ;)

Ale pozor - jakmile na mnichy zaútočíte, půjdou po vás okamžitě všichni. Pokud je střelíte omylem, je lepší nahrát si hru a raději kousek hrát znova - je zbytečné s nimi bojovat.

Bohužel mi při tomto levelu nějak špatně najíždělo CD. Takže pokaždé, když měla zaznít nějaká hudba, hra se zhruba na deset vteřin sekla. Pokusila jsem se tato místa úplně eliminovat, ale zřejmě tato místa poznáte. Doufám, že vás to při prohlížení videí nebude příliš obtěžovat....

Přeji příjemnou zábavu!



 __________________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat