neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: 40 Fanthoms

Víte, že vůbec netuším, co název tohoto levelu vlastně znamená?

To ovšem nemění nic na tom, že je to jeden z nejkouzelnějších levelů ve hře. Ostatně celá tato série levelů odehrávajících se na lodi Maria Doria je kouzelná. Začínáte ztroskotáním malé ponorky kdesi u strojních šroubů lodi, kde se přes strojírnu a můstek dostanete postupně až k honosným obytným ubikacím a vyplavete dokonce i na palubě lodi, kde prozkoumáte všechna palubní patra. Navíc je loď otočená a zabořená obráceně - je zajímavé procházet místnostmi, kde jsou lustry na zemi, stoly popadané na stropě a zámky otočené klíčovou dírkou vzhůru nohama...

Na druhou stranu jsou tyto levely dost tajemné, trochu strašidelné a ne zrovna jednoduché.

Přiznám se, že když jsem hrála 40 Fanthoms poprvé, hned na začátku jsem byla úplně mimo. Najít správnou cestu do vraku lodi a přitom dávat pozor na Lařin dech, protože se holka potopila jen s tím, že to zvládne na jeden nádech absolutně bez nějakých dýchacích přístrojů, to byla vážně tak trošku legrace. Ve skutečnosti se ale řešení nabízí samo - prostě poplavete ve směru sudů, minete párek žraloků a za velkým trčícím cosi vplavete do otvoru, kde je kyslíková kapsa...

Vždycky mi vrtalo hlavou, jak se do dvě stě let starého vraku dostali úplně noví, živí, plně vyzbrojení mafiáni. Ale to už je jen nepodstatný detail, další z těch kouzelných věcí :)

Jediné, co vážně nevím je, kde tady mám hledat jadeitového dráčka...


___________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat